Velkommen til min blogg !

Veldig hyggelig at du vil ta en titt på bloggen min ! 

Først og fremst vil jeg bare fortelle at jeg er fryktelig dårlig på Webdesign og det å lage en blogg fin og fjong. Men kanskje en dag vil jeg også lære…

Jeg håper ihvertfall at innholdet kan være litt bedre. Det er noen som har spurt om jeg blogger og som har fortalt at de gjerne ville fulgt bloggen min, dette er hovedgrunnen til at jeg nå begynner å dele mine hverdagsøyeblikk, ikke bare på Instagram, men også på blogg.no. Den andre grunnen til at jeg bestemte meg for å begynne å blogge er fordi jeg har vært så ufattelig heldig at jeg har fått  to døtre med tre minutters mellomrom, og som tvillingmamma er det mange som er nysgjerrige på hvordan hverdagen min ser ut, og hvordan det er å ha to babyer på samme tidspunkt !

2 kommentarer
    1. Hei! Oppdaget akkurat bloggen din-så fin lesing! Fikk selv tvillinger i februar-13, så er ekstra moro å lese om andre tvillingmødre og de utfordringene som er spesielle for oss som får 2 i slengen! Håper du kommer til å fortelle masse om jentene dine, alt er av interesse, som feks hvordan hverdagen deres er, rutiner, søvn, mat etc:) stor klem fra meg

    2. Elisabeth: Så moro Elisabeth. Da er dine tvillinger to mnd eldre enn mine ^^, har du blogg? instagram? Jeg har tenkt til å fortelle om det meste ja, er moro og kunne dele historier om det å få tvillinger 🙂 Så jeg håper du vil følge bloggen og skyte inn med dine synspunkter når det kommer til tvillingtilværelsen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg