Nydelige høsten! Twinsa, rottisen og meg !

Måtte ut å strekke litt på beina og lufte vova vår Tyra ! Det var så nydelige vær, så da måtte jeg nesten ta noen bilder ^^, Høsten er en vakker årstid selv om det går mot kalde og mørke tiden! 


Så lykkelig for at vi skal på tur 🙂


Du vakre høst 🙂 


Olivia min skatt

Otilie min skatt

Bred last? I hvertfall verdifull! Digger vognen vår. TFK Twinner Twist Duo!

HØST 

Tittei, her bor jeg ^^, har vi lite hus eller stoor låve? 🙂 

God mandag til dere <3

6 kommentarer
    1. bloggermamma: Vet du, jeg er ikke helt sikker. For vi kjøpte den på finn (nesten kliss ny, men for en litt rimligere penge enn i butikken), også ble vi sponset med en hardbag fra familien. Vi kjøpte den liksom litt stykkevis. Men de koster jo litt. Kanskje den kostet rundt 10 000,-

    2. bloggermamma: vogner er jo dyrt, men man har de jo gjerne en stund. Nypris blir jo litt mer, men nei, syntes vi havnet på en grei pris med tanken på hvor ny den var osv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg