Deres & Mine, Hender & Føtter ^^,

God søndagkveld lesere ! I dag har dagen gått bort i stallen og så på bursdag hos “besteLars” som er kjæresten til mamma! Nå sitter jeg i senga og venter på at jentene skal sovne, det er like greit å belage seg på å være her i 15-20 minutter i stedet for å bli irritert av å løpe opp og ned trappen fordi de mister smokken ^^, Så da ble jeg sittende å kikke igjennom albumet mitt, og fikk lyst til å vise noen hender & føtter bilder, synes selv det er ganske vakre bilder 🙂 Hva synes du? 

 

Ha en riktig god søndagkveld! Og en god start på den nye uken som begynner i morgen!! 

11 kommentarer
    1. Kan være smart idè det ja 🙂 Og sitte med de til de har sovnet istede for å fly som ei huggærn høne, hehe 🙂
      Bildene er nydelige <3 Hallandussen så små <3
      Ha en fin kveld videre <3 Og kos deg masse 😀 <3

    2. iversen92: Ja, det blir bare å lage et irritasjonsmoment og det er liten vits synes jeg 🙂
      Tusen takk, ja de var utrolig små ^^, De veide jo 1500 og 1600 på det minste ^^, Ikke store knøttene da!

    3. Nei det er ikke noe spesielt egentlig, men jeg kommer vel på noe. Jeg må bare si det jeg er garantert fast bloggleser på din blogg. Blir alltid så glad av å lese den og alt det fine du syr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg