Fotograf på besøk i dag ! :)

Nå skal jeg dele litt med dere fine lesere! 

I dag har jeg hatt besøk av fotograf Kamilla Weiglin som jeg kom i kontakt med da tvillingene bare var noen dager gamle, hun var ivrig etter å følge et tvillingpar litt tett oppover i tid fra de var nyfødt! Jeg hadde planlagt å ta nyfødtbilder lenge før jentene kom. Så etter dette bestemte jeg meg for at det var henne jeg ville dra til med jenter mine, så klart etter og ha sett hjemmesiden og bildene hennes (ta en titt da vel)
Hun skriver i tillegg litt artikler i avis/magasin, og fant meg intressant før jeg startet denne bloggen! Hun hadde nemlig kommet over innlegget mitt “et hjertesukk fra tvillingmammaen” som jeg først publiserte på facebook, med en veldig stor respons.

Heldig som jeg er så finner hun min hverdag så intressant at hun ønsker å lage en reportasje om meg og mitt liv som ung tvillingmamma, blogger og sydame! 🙂 Så i dag har hun tatt litt bilder her hjemme, og intervjuet meg. Så nå blir det spennende å se om reportasjen kommer i trykk en plass! 

Det neste spennende som skjer nå er at jeg skal til Oslo til Torsdagen for å være med i et podcast om foreldeskap! Jeg ska ha med twinsa og Kaja (min nydelige venninne) som skal passe jentene under opptakene som tar to timer, og så skal vi sjekke ut Oslo’s shoppingsgater og gode resturanter før vi skal sove over på hotell (dette er sponset) ^^, Jeg gleder meg såå! 
 

28 kommentarer

Siste innlegg