INSPILLING PODCAST, Oslotur! :D

I natt rakk jeg kanskje å sove i 4 timer, ikke fordi jentene var umulig, men fordi jeg var litt sent i gang med å pakke og så måtte jeg i tillegg stå opp kl 05:30! Jeg vil påstå at jeg var en meget effektiv mamma, da jeg klarte å vekke, bade, mate, skifte bæsjebleie og få to babyer ut i bilen på en halv time 😉 

Pakket og klar reiste vi med toget inn til Oslo, og møtte opp på First hotels like utenfor Karl Johans gate. 

Jeg ble spurt om å være med i et podcast om foreldreskap igjennom Philips Avent! Som i høst skal spille inn en norsk versjon av podcasten som først ble lansert i Sverige. Podcasten ble godt tatt i mot i Sverige, med 35 000 lyttere, 1. plass under kategorien barn og familie, og på 5.plass under Sveriges mest populære podcast i alle kategorier! 


Jippi, ny babycall med stjernehimmel, hihi! (sponset)

Hvis du ønsker kan du høre den svenske versjonen av “Joller” her !

09:30 – 10:30 var jeg med på innspilling sammen med Susanne om temaet “mammakroppen”

11:00 – 12:00 var jeg med på innspilling sammen med Malindus om temaet “å bli mamma for første gang, og søsken” 


Linn (Malindus) og meg etter innspillingen 🙂 

Podcasten kommer til å sendes via iTunes og SoundCloud, samt på Philips Avents facebookside! 

Veldig moro var det! 

Heldig som jeg er ble min gode venninne Kaja med, så hun lekte seg med twinsa under innspillingen. Og nå har vi lunsjet med sushi og shoppet litt ^^, Kos kos ! 

Jentene er også storfornøyde med bytilværelsen! 

Et lite innblikk i dagen vår! 

Kingsizebed ^^, 

Jentene har det gøy med Kaja 


The room!

8 kommentarer
    1. Hun slettet profilen sin igjen tror jeg?! Får henne heller ikke på mer.. hun la ut bilder fra bloggen din og sa det var henne og hennes to smykke pigger på 6mnd.. Er en tvilling gruppe i Danmark.. Tror admin i gruppen fikk meldt henne raskt..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg