Gellack med Janne :D

Hva er ikke bedre en en kveld med jentesnakk og lakking av negler? Ikke vet jeg, og jeg bare forguder gellack.. Jeg er som mange vet ei hestejente og du finner meg i stallen hver eneste dag, derfor er manekyr en hååpløs greie for min del! Neglene mine brekker hver gang jeg strammer salen eller gjør noe annet hesterlig. Og hvis jeg er så heldig at neglene ikke brekker så er i hvertfall neglelakken helt herpet og risset opp etter 10 minutter i stallen. Har gitt opp hele det neglelakk-tullet. Men så kom gellack til bruk for oss vanlig dødelig.  Og jeg bare elsker det, for det første er den for en amatør som meg mye enklere å legge enn vanlig neglelakk, også blir den ikke ripente og flassete, den varer og varer i en uke eller mer om man tar vare på neglene. Og en uke med vakre negler for meg er luksus 🙂 Hihi. 




Så klart blir det ikke like bra som når negledesignerene gjør det, men altså har man ikke 800,- å bruke på negler hver mnd så er dette et meget godt alterativ for min del. 😀 

 

6 kommentarer
    1. Hei
      Super fin blogg du har. Du er utrolig inspirerende og kjempe flink!
      Hvor kjøper du gellacken fra?

    2. Det var veldig godt å vite, jeg har ikke turt å bruke penger på gellack fordi jeg driver med hest selv og har samme problemene som deg! Men hvis det holder gjennom alt stallarbeid skal jeg prøve det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg