FIRLINGER + TVILLINGER !!

Baby, baby, baby, baby, baby, baby!! 
Jess i dag har jeg vært i mitt ESS.. Vi er så heldige at vi har blitt kjent med en begavet familie. 10 uker etter at twinsa ble født kom tidenes herligste fireduo med keisersnitt. To gutter og to jenter. Snuppene mine og firlingene kommer til å gå sammen i barnehage og på skole, så vi synes det er veldig moro at de får bli kjent med hverandre så tidlig. Vi kommer også til å være hjemme i permisjon lengre enn normalt, så vi gleder oss til vi skal ta med “barnehagen” vår ut i skogen når de blir over året. 

Det er en travel hverdag hos firlingfamilien som i tillegg har en støresøster som snart fyller 3. Men med gode rutiner og noen hjelpende hender får de hverdagen til å gå opp med glans. De er utrolig flinke, og jeg kjenner jeg nesten blir litt misunnelig når de fire nydelige babyene ligger og smiler i mot oss ^^, 

Kokka er i gang med matlaging til barna sine 🙂

Ikke et dagligdagssyn kanskje? Tre tvillingvogner, to mammaer ^^, 

12 nusselige tottelitter som sprellet i vilden sky 😀 

6 NYDELIGE BARN <3 

Denne fantastiske FIRLINGmammaen skriver blogg om den travle og veldig spennende hverdagen, om du vil ta en titt, klikk her 😀

20 kommentarer

Siste innlegg