Mamma’n er på skolen!

Jeg startet mitt studie innen naturmedisn sommeren 2011. Dette er en privat studie via NAN (Norsks Akademi for Naturmedisin), linjen min heter Veteropati, og kan tolket som naturmedisinsk behandlig av dyr. Skolen er lagt opp som et deltidsstudie over 5 år, som tilsvarer 4 år fulltid. Et kjempe spennende studie hvor vi lærer å ta i bruk naturen for å fremme helse i stedet for gang på gang spise antibiotikakurer som svekker våres immunforsvar og gjør oss resistente mot forskjellige bakterielidelser. 

Skolen er lagt opp til enkelte helger i året, derfor bestemte vi oss da jeg var gravid at jeg skulle prøve å fortsette skolen siden BT kunne være hjemme å passe snuppene våre. 
Det er ikke moro for mammahjertet å reise fra jentene mine, men når jeg først får kommet meg på skolen er det greit, under forelesingene er jeg så opptatt med det at jeg klarer å tenke på litt annet. Dessuten trur jeg det er veldig godt de tre hjemme også. Jeg trur det er veldig viktig at jentene kan være litt uten mammaen sin, de er jo veldig mammadalter siden det er jeg som er sammen med de hele døgnet ellers. Pappaen får virkelig kjent på papparollen og må hive seg ut i alle oppgavene med bleieskift og mating ganger to! Jeg trur han føler seg veldig stolt når han er alenepappa, og han er jo bare så flink at jeg føler meg helt trygg på at han fikser den jobben med glans 🙂 

Så har sitter jeg og suger til meg lærdom 😉 


Ha en fin helg folket <3

 

9 kommentarer
    1. De to små kommer nokk til å bli like nydelige som mammaen når dem blir store! Du er heldig som har fått to så nydelige jenter!

    2. et lite spørsmål om Moods of Norway-flaska di.. (har den samme selv)
      Lekker den? min gjøre det, det er litt irriterende fordi jeg blitt veldig glad i den selv om det bare er ei flaske liksom

    3. Jeg prøvde meg på nki nettstudier. Har ingen utdannelse, men har gått mine to år på videregående og da ikke fullført lærlingtiden. Hadde planer om å bli trailersjåfør, men ryggen min streika i 2008 så jeg har lagt den planen på hylla. Jeg oppdaget nki på reklame på facebook og fant ut at jeg burde få i gang skolegangen igjen. Så fant jeg ut at jeg var gravid og motivasjonen for skolen ble bare mindre og mindre. Oppmerksomheten på gravditeten steg og det endte opp med at jeg slutta. Holdt på med oppgaver og innsendinger på første boka (av 5) og eksamen var bare 5 måneder. Jeg kom aldri til å klare det. Nå anger jeg litt, for det var ganske spennende å skulle bli logistikkoperatør. Har lyst til å sette meg på skolebenken igjen når Linnéa blir eldre, men vet ikke hvordan det fungerer med med min alder da :p

    4. Camilla Elisabeth: Jeg tok anatomi og fysiologi på nettstudie, og jeg må bare si at jeg synes det var utrolig tungt fordi det var så lett å bare glemme det når jeg ikke måtte møte opp noen sted. Og siden foreleseren var på dataskjermen og ikke kunne se meg klarte jeg ikke å holde meg våken, jeg bare sovnet. Du klarer det du vil, har en dame på mitt studie som er over 60! Keep up the good work! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg