300 barn på førpremiere av “FLY” på flyet KLM

 

 

2. Oktober holdt KLM en unik opplevelse for 300 barn, ved å vise Disney filmen “FLY” ombord på flyet, det ble i tillegg servert poppkorn og drikke på denne unike førpremieren. KLM skapte et unikt miljø med effekter som gjenskapte en verden av “FLY” i en virkelig setting. 

Disneys film “Fly” er etterkommeren av “Biler”, og tar deg med en spenningsfylt 3D animert eventykomedie med Dusty,  et propellfly som drømmer om å konkurrere som et jagerfly. Dusty er ikke laget for å konkurrere og i tillegg har han høydeskrekk. ^^, 

Disneys “Fly” kommer på kino i Norge 27. septemper

 Her kan du se videoen 🙂

 

 

 

5 kommentarer
    1. hei, du har en kjempefin blogg!
      Jeg har en fotoblogg, og lurte på om du kanske ville stikke innom den? Jeg har en spørsmålsrunde på den, og kanske du lurer på noe med bloggen min som du har lyst til å spørre om? Takk på forhånd!

    2. Hei!! Håper det går fint med deg.. Stå på, det kommer til å gå bra 🙂 Jeg har et syspørsmål!! Har tenkt å prøve meg på en tights til datteren min! Er det overkommelig for en nybegynner?! Har du oppskrift du vil dele?? 🙂 Jeg var innom stoff og stil å har kjøpt med meg jersey stretch stoff… leopard print 😀 Ha en finfin kveld!!

    3. Catrine: Ja, det største sjokket er over og jeg klarer å fokusere på at det kommer til å gå bra 🙂 Jeg har desverre ikke oppskrift på det, men hvis du har en tights som er for liten så hadde jeg klipt opp den i lags sømmene og sett hvordan den skal se ut. Da kan du heller bare lage den litt større 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg