HJEMMELAGET GENSER med NOV-BART

 

I går var jeg på Stoff & Stil og handlet inn nye stoffer. Jeg har fått meg overlock maskin, så da kløødde det i fingrene etter å få satt seg ned med et nytt prosjekt. 

Jeg har aldri sydd noe til meg selv før, jo forresten, en kjole på ungdomskolen som ble regne fiaskoen. Haha. Men foruten om det aldri. Men så ble jeg fristet til å prøve, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet av min november-barte-gensener ^^, så det blir nok ikke siste plagget jeg skal sy til meg selv. 

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

Hva synes dere? 
Genseren er laget av Isoli ruet, farge sant. Det er som et tynt jobbebukse/genser stoff, med pusete innside. På armer,  i hals og bunn er det ribb stretch, farge sort + bløt sort blonde på skuldrene. 
Om du ønsker å prøve og sy en slik genser selv finner du oppskriften til Stoff&Stil her . Jeg laget en blanding av de. Ribb i bunn, men lengre enn genseren og med blonder 🙂 Hvilket stoff du bruker er så klart valgfritt. 
Ps: jeg lagde også rynke oppe i halsen, det er ikke i oppskriften.  

Håper dere finner inspirasjon i det jeg lager 🙂

<3 Ha en fin dag godtfolk <3 

48 kommentarer

Siste innlegg