EN HALV MILLION sidehenvisninger, snart 2.mnd gammel blogg!

Shit, folkens! Jeg kan nesten ikke tru det.I dag bikket sidehenvisningstallet for denne bloggen 500 000, en HALV MILLION.
Jeg startet å skrive denne bloggen 16.09.13. Om 5 dager fyller den med andre ord to måneder. Grunnen til at jeg begynte å blogge var fordi jeg daglig møtte så mange spørsmål om hvordan livet som ung og ikke mist tvillingmamma var. Kanskje ikke så rart, vi er 2 % som får tvillinger, så selv om de fleste kjenner til noen tvillingfamiler så kjenner man kanskje ingen nært. Jeg registrerte også at det generelt var svært lite kunnskap der ute, de som kom med påstander om ting de hadde hørt stemte gjerne ikke. Derfor slo jeg til, opprettet en blogg og tenkte det kunne være en fin måte å fortelle de rundt meg hvordan hverdagen fungerer, jeg hadde ikke i min villeste fantasi trudd at jeg skulle havne på topplisten til blogg.no etter 8 dager. 

Bloggen har nå blitt en stor del av livet mitt, og det er fordi jeg får så utrolig mye fin tilbakemelding, tips og andres erfaringer. Jeg føler at mammarollen min vokser sammen med bloggen fordi jeg lærer så mye nyttig av dere lesere hver dag. I tillegg er jeg en person som må ha noe å gjøre, og da passer det fint å få inn litt “jobb” i hverdagen + at når jeg går hjemme hele dagen så er det veldig hyggelig å ha noen og “snakke” med utenom de to små som bare snakker “babyspråk”  🙂 

Jeg vil bare takke alle sammen for at dere finner denne bloggen verdt å ta en titt på. 

Jeg får feire med litt klesbretting, før biff som min kjære kom hjem med 😀

 

26 kommentarer

Siste innlegg