På sykehuset klar til operasjon!

Jeg tenkte bare å gi en liten oppdatering. Jeg har bestemt meg for at jeg vil fortelle om min opplevelse med grove cellerandringer, grad 3, i livmorhalsen. Det innebærer også at jeg kommer til å fortelle om denne dagen! Koniseringsdagen. Et lite inngrep hvor de fjernet den ytterste delen av livmorhalsen.

Grunnen til at jeg velger å fortelle om det er fordi jeg håper at jeg kan hjelpe andre kvinner i samme situasjon. Jeg har fått en del mail fra redde kvinner som skal koniseres og hvis jeg kan hjelpe disse igjennom det ved å fortelle om min erfaring så er det verdt det.

I tillegg får jeg så enormt mye støtte av dere lesere, så igjennom å fortelle min historie hjelper dere meg.

Nå har jeg forlatt min elskede som har vært så snill å være med. Min sterkeste støttespiller <3 jeg ligger i en sykehussengen i de lekre sykehusklærne og venter på operasjon

Oppdaterer dere senere.

Klem

17 kommentarer
    1. Lykke til! Aner ikke hva jeg skal si utenom det :/ og ønsker deg alt godt! Må også bare legge til at forsidebildet av dine to skjønne små er helt nydelig! #smelt!! Og neglakken din var rett og slett, LÆKKER! 😉

    2. Lykke lykke til Stine! Vær stolt av deg selv, som deler dette med oss! Nok en gang lykke til! Synes du var søt i sykehusklær jeg, men ikke de man vil se folk i ofte 🙂 Søtt bilde av hendene deres <3

    3. Det går nok kjempefint! Bare husk å be om (mer) smertestillende om du kjenner det blir vont etterpå 🙂 Masse lykke til, du er i gode hender :*

    4. Dette går kjempebra! Heier på deg=) Og, den podcasten var utrolig koselig å høre på til frokosten! 😉 Håper vi hører mer fra deg derfra! godbedringklem

    5. har gått gjennom dette selv og vet hvor stressende det er….men alt gikk greit for meg. Ble anbefalt å ikke bli gravid igjen men ettersom jeg hadde 2 jenter så jeg ikke dette som ett problem….helt til vi ønsket oss ett nytt barn. Ble raskt gravid…å på ultralyd viste det seg att vi faktisk var gravid med tvillinger 😀 Ble nøye oppfulgt gjennom hele sv.skapet og har 2 nydelige twins på 6 år i dag. Nyt tiden…går så altfor fort 🙂 Lykke til videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg