Podcast foreldreskap – mamma for første gang

 

Tredje sending av podcasten PLUDRING, en podact om foreldre og barn er nå ute. 

Denne gangen er det Linn (med bloggen malindus.blogg.no) og meg som snakker om det å bli mamma for første gang og søsken. Vi har begge litt spesielle historier, da hun ble førstegangsmamma rett etter hun fylte 16, og jeg fikk to jenter da jeg forventet å få den ene gutten som jeg selv var så sikker på. 

 

LINK TIL PODCASTEN PLUDRING “mamma for første gang og søsker” 

 

Her finner du den forige podcast innspilingen som jeg var med i “MAMMAKROPPEN” sammen med Susanne Kalutza
 

Håper dere har tid til å kose dere med litt snakk i øret. 

😀

6 kommentarer
    1. Sikkelig koslig å høre på!! 🙂 jeg er ikke mamma selv men følger både din og Malin sin blogg. Dere setter unge mødre i et godt lys! 🙂 ha en strålende dag!

    2. Hørte på podcasten mens jeg sydde bukse til frøkna mi på 3mnd. Brukte mønsteret ditt selvfølgelig 🙂

    3. Veldig interessant og høre om faktisk 🙂 Stemmen din var heeelt annerledes enn jeg hadde sett for meg, hehe 🙂 Men morsomt å bli “bedre kjent” med deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg