hits

NYTTRFORSETTER

U!! N er det jo straks 2014!

Jeg fant ut at jeg m lage meg noen nyttrsforsetter. Rett og slett fordi hvis jeg ikke gjr det kommer jeg heller ikke til bli noe flinkere til det jeg har lyst til bli bedre p. Hvert r setter jeg meg noen nyttrsforsetter og jeg har som sikkert du ogs satt meg noen ml jeg ikke har vrt i nrheten av gjennomfre.

Derfor tenker jeg n at jeg skal lage meg to ml! To ml som er realistiske og gjennomfrbare og ikke en hel haug som allerede blir glemt om en uke.

NYTTRSFORSETT 1.

Jeg skal bli mer systematisk og ryddig. Min drligste side er at jeg er s rotete av meg. Jeg har alltid s mange tanker og ideer i hode at omtrent fr jeg rekker bli ferdig med det jeg holder p med forflytter jeg meg over til neste prosjekt og glemmer rydde meg ut av det forrige. BT er akkurat likedan s selv om huset er strkent fra topp til t den ene dagen er det like rotete dagen etter. Baah! Jeg trudde at nr jeg flyttet for meg selv om ble mamma kom dette til skje naturlig, men neida. Vi roter, roter, roter. Og jeg HATER ha det rotete. En fantastisk drlig kombinasjon.

Derfor skal jeg fra frste dag i 2014 ikke g legge meg fr jeg har ryddet unna dagens aktiviteter!

Jeg fler at jeg bruker alt for mye tid og energi p rydde, det er nok fordi jeg i stede for sette tilbake den ene tingen jeg brukte nr jeg alikevel skal forbi plassen den ligger p, samler opp de ti neste tingene etterp fordi det plutselig uten at jeg merket det ble kjempe rotete der jeg har vrt.

Jeg tenker at rydding er som trening! Det blir et strev f inn de gode rutinene og rydde etter meg for hver endt aktivitet, men nr man har gjort det mange nok dager i strekk har det plutselig blitt en del av livstilen ^^, LYKKE TIL MEG!!!




NYTTRSFORSETT 2.

Jeg skal begynne trene igjen! Treningen har virkelig glidd litt ut for meg. Fr jeg fikk barn red jeg 5-6 dager i uken, og for de som ikke vet det er riding veldig god trening. Men n som jeg har ftt to stykk her hjemme har jeg ikke tid til vre s lenge i stallen hver dag, s den siste tiden har jeg kanskje rukket ri 1-2 ganger i uken :((( Men det er bare slik det er, jeg fr heller ta opp ridningen aktivit igjen nr jeg ikke har smbarn mer.
Men det finnes mange mter trene p, og jeg fant en helt genial treningsform som passer perfekt til jeg, ja faktisk perfekt for "alle"! Speiselt de som ikke kommer seg s mye utenfor drene av ulike rsaker.

Jeg kjrte en runde i hst og programmet ga virkelig resultater s kjapt.

S fra 1.januar skal jeg kjre i gang med en ny 30 dagers runde.

TRENINGSPROGRAMMET alle kan klare:

Programmet er laget av Jillian Michaels, som er best kjent som treneren i "the biggest loser" / "slankekrigen". Hun er en av verdens mest kjente trenere og kan virkelig sine saker.
Det beste med det hele er at hver kt varer under en halvtime om dagen! Det er jo ingenting! Alle har en halvtime til overs i lpet av dagen om man prioriterer det. Dessuten trenger du ikke reise lengre enn opp fra sofaen.
Det harde er kanskje at man m fullefre hver dag i 30 dager i strekk, det hjelper ikke drive hoppe over flere dager. S klart "alt er bedre enn ingenting", men for resultater m programmet gjennomfres slik det er.

Det er tre forskjellige deler, og hver del skal trenes i 10 dager fr neste starter. Alts del 1 kjres hver dag i ti dager, s del to i ti dager og til slutt del tre i ti dager. Du velger selv hvor tunge velsene skal vre. Finn ut hva som passer for deg, du gjr velsen for lett om du ikke synes det er litt tungt en gang, og du m lette p velsen om du ikke klarer komme deg igjenom uten stoppe.


En uke fr fdsel / 3,5 mnd etter fdsel


Meg 4 mnd etter fdsel

Noen som blir med trene??? Hver dag i 30 dager fra 1.januar? Stlhetsgaranti!

- Alt du trenger er en matte ligge p og eventuelt et par hndvekter -

UNDER SER DU DEL 1 AV JILLIAN MICHAELS 30 DAY SHRED

20 kommentarer

Kan bli med p annenhver dag. Hverdag hres veldig slitsomt ut. Og jeg vil ikke g for hardt ut i ny ret.

Men lykke til!

Jillian Michaels treningsmetode er ikke noe for meg, men jeg skal trene likevel!

Skulle bare nske jeg hadde motivasjonen til det... S sykt flink du er forresten! St p videre:-)

Jeg skal begynne 6.jan! Gleder meg ;)

Jeg blir med p hver dag!!! :D Kan vi sttte hverandre ;) hihi

er det mest effektivt p magen, eller tar det de "utsatte omrder"?? magen min ble mer eller mindre der samme nesten rett etter at snuppa var ute,bare navleen som var et hull! men etter 14 dager var den som fr ogs. Men lr og rumpe har alt satt seg hos p meg og det plager meg en del. At hoftene har blirr utrolige brede, fler jeg gjorde meg veldig elegant :p, men at jeg har snt "babyfett" p lrog rumpe er veldig lite flatterende..

Stine: Den gr p alt fra armer til bein :D

Jeg blir med :-) er nettopp ferdig med frste dag, og svetten pipler!

Jeg m rett og slett hive meg p den Shred'en selv jeg alts! Jeg s igjennom filmen n nettopp, og jeg troooor jeg (kanskje..) kan klare det :) Det blir spennende prve i alle fall! =)

♥ Lizbethosnes.com

Jeg trente n dag p det programmet og ble stl i HELE kroppen! Hper du klarer gjennomfre flere enn meg :)

Kjpte Jillian p plate kompaniet i ste faktisk, begynner 6 januar :D Spennende! Du ser r bra ut!

Hvor tunge vekter er mest naturlig bruke i disse velsene? Eller hvordan bruker de p videoen?? 😊

Hei!

Jeg skal ha baby i februar. Nr tiden er inne skal jeg ta en runde med det programmet. Jeg har gjort det fr og vet at det funker. Det virker p HELE kroppen. :) Lykke til!

Mvh Line

1av2tvillinger

1av2tvillinger

Trener hndball alle hverdager i uken,s jeg tror det holder for n. Men har veldig lyst til bruke dette i ferier!

mine nyttrsforsett er like som dine :) vre flinkere til rydde opp med engang og trening :-) i tillegg harjeg et forsett om f toppkarakterer,alts jobbe ekstremt hardt.... blir et tungt r, men skolen er jo snart ferdig sdet fr g :-) ja ogs ha minst mulig fravr! har en skolevei p 40 min pr vei (med bil) sdet gjr ikke dagen kortere :P

du har en fin mage og nydelige barn :-)

Tine: S flink du er! Da sier jeg bare masse lykke til, med den innstillingen klarer du det!

Da er dag 3 av 30 day shred gjennomfrt. Er s stiv og stl at det er heilt forferdelig. Gleder meg til dag 5-6 da veit eg at stillheten pleier gi seg. Korleis gr det med deg da??

Heia!

Begynte p dette programmet i dag! Legger du ut del 2 og 3 ogs? (finnes s mye forskjellig p youtube s ble litt forvirret over programmet...)

Flott og effektivt nr lillesnuppa bare sover 40 min av gangen p dagtid! :)

Hold oss oppdatert p hvordan treningen foregr da. Mer motiverende enn visse andre bloggere som trener timesvis hver dag med litt for kompliserte/skreddersydde program.

Ha en fiiin regndag :)

PS: er jentene dine dpt/navnefest?

Hege: Ja, alt ligger ute. Skal dele de p bloggen ogs :) Skal f med en oppdatering hver dag jeg, da klarer kanskje jeg holde motivasjonen opp ogs.

Fin innedag i hvertfall ^^,

De ble dpt da de var 5 mnd gamle :)

Haha Herlig! Da "m" jo jeg ogs gjre det hver dag... siden jeg testet ut programmet i dag.

Merket at jeg m ha p treningssko nr jeg tar velsene... vondt i fttene!! Har ikke kommet i gang med treningen fr n, og jeg som var s flink og trente til 8.mnd.

Har du innlegg p bloggen fra dpen? Skal straks ha dp her i heimen s kanskje du hadde noen tips/inspirasjon.

Fin innedag ja? Regner, regner og regner... (litt sn her tidligere men borte igjen like fort som det kom gitt... vinter'n lar vente p seg)

Ha en fin ettermiddag!

Skriv en ny kommentar