2/30 day shred gjennomført


 

Jeg er støl etter i går jeg, ble du? Vet du hvor jeg er støl? Det kan jeg i så fall fortelle deg. Jeg er støl i armer, bryst, rygg, mage, rompe, lår og legger. Tja, det var vel omtrent meg det. 

Er ikke bare bare å komme seg igjennom en ny økt når man omtrent ikke klarer å komme seg opp og ned på treningsmatta, men I did my very best og jeg er svett igjen! Heldivis blir musklene litt mykerer allerede etter oppvarmingen, men det var et par av øvelsene jeg mått gå ned på vekt og hardhetsgrad for å komme igjennom. Jeg gleder meg til jeg ikke er støl mer, og kan ta i slik jeg gjorde i går ^^,

Jeg hadde egentlig ikke planer om å skrive et innlegg for hver trening i 30 dager, men så er det noen som lurer på om jeg kan oppdatere for inspirasjon og drivkraft for andre. Hva mener du, blir det mye med meg sprettende rundt i treningstøy hver dag? Jeg forstår i såfall godt det, da jeg regner med at dere ikke leser denne bloggen fordi dere ønsker å lese en treningsblogg. 

 

Jeg må si jeg synes det er kjempe moro at så mange har blitt med på utfordringen, 30 day shred med Jillian Michaels. 
Æh, nå skal jeg ikke plage dere mer med trening for i dag, det er nemlig på tide med en KAFFE, jentene våknet da vi la oss 23 i går, og hadde skravlekor til 01. Så sovnet de, men før jeg rakk å falle i søvn våknet Otilie igjen, så klokka ble 02 før jeg endelig fant drømmeverden. Det verste jeg vet er å stå opp sent, så halv 8 var jeg ferdigpåkledd i treningstøyet. Men kjenner jeg er passe trøtt nå, så det blir fint med litt god mat og kaffe sammen med jentene som nå nettopp våknet og ligger å forteller hverandre om drømmene sine i natt ^^,


 

LIK FB-SIDEN TIL BLOGGEN FOR Å FÅ MED DEG NYE INNLEGG ENKELT, KLIKK HER

Spørsmål: Har dere noen ønskeinnlegg om dagen ? Er så gøy å høre hva dere lurer på. 
 

30 kommentarer
    1. STØØØØØL! i skuldrene faktisk!?! ut og gå en tur med lille nå, så får jeg ta 2/30 litt senere i dag.
      Dette behøver ikke bli en treningsblogg akkuratt, men siden så mange “henger” seg på 30 days, hadde det vært gøy med en liten oppdatering hver dag! But thats my opinion 🙂
      Synes det er ålreit at det er så mye forskjellig å lese her inne…!
      Du får ta deg en power-nap når jentene dine sover på dagen i dag da!
      Ha en fin en! 🙂

    2. Hege: haha, samme her, og i morgen vet jeg at det er enda verre. HJELP! 😉 flott, takk for din mening. Powernap er nok min svake side, når jentene sover har jeg alt for mye å gjøre ^^

    3. Hun dere treningsdama her ei tøff dame ass! Nærver av stål, minst!
      Jeg kjører mitt egent program jeg 🙂 Tror jeg har måttet fått et lyn i hodet eller noe sånt, for jeg har godt over på å omtrent ikke spise godterier og drikke brus, til å trene flere ganger i uka! Og i jula var første jula jeg greide å gå ned i vekt! Til tross for at jeg har en familie som generelt sett er veldig glad i det søte, desserter og sånt.
      Men lykke til videre!

    4. Bare inspirerende med treningsoppdatering, selv om jeg ikke kjører Jillian-utfordringen. Har medlemsskap på treningssenter, så prøver å få 5 økter i uka der. Godt å komme seg litt ut etter lille har lagt seg (jente på 6 mnd).
      Jeg lurer litt på hvordan du får struktur/rutine på dagene når du går hjemme med to små? Hvordan ser en typisk dag ut? Holder på å prøve å øke lengden på duppene til jenta mi selv (som regel sover hun bare 30-40 min). Barn er jo veldig forskjellige, så det er mulig hun aldri vil sove lengre enn det, men det hadde vært fint å høre hvordan du gjør det 🙂

    5. Åh kjære Gud, DA var jeg nettopp ferdig!!! Kjære vene, trodde ikke det var såååå hardt, men jaggu, nå er jeg svett! Dag 1 på meg, ber til høyere makter som jeg skal komme meg til dag 30 😉

    6. Så flink du er! 😀 Jeg er medlem på treningsstudio men det dessverre ikke så ofte jeg får vært der 🙁 De har ikke barnepass til min snuppe på 7 mnd og pappaen jobber mye. Hun heter forresten Olivia <3 🙂
      Jeg synes det er veldig spennende å lese om sykroken 😉 Etter å ha tenkt og utsatt det en stund fikk jeg endelig satt meg ned i går kveld og tegnet mønsteret til kosedressen! *stolt* Så tusen takk for detaljert beskrivelse! Jeg har bestilt MASSE på stoff og still og gleder meg til å sette igang! Du er super motivator!

    7. Åh, utrolig fin blogg du har, å så utrolig søte søte unger!
      Jeg har spørsmålrunde nå, vil du stikke innom og stille noen spørsmål?

    8. Kjempe gøy å lese bloggen din, og veldig bra at du oppdaterer ofte! 🙂
      Synes det kanskje blir litt mye med trenings-innlegg hver dag, men av og til er det bra med inspirasjon. Og du gir meg faktisk inspirasjon! Jeg tror jeg også skal begynne med denne 30 dagers utfordringa. Med skole og mye å gjøre er det ikke så lett å få til mer enn 1- 2 dager på treningsenteret i uka, derfor er det jo kjempe greit å trene fra stua! 🙂
      Ha en fin dag!

    9. Nina: Jeg får nok finne en måte som funker for alle. Blir nok kanskje bare en liten setning blandt innleggene mine noen dager, og et helt treningsinnlegg andre dager 😀 Prøver å ikke gjøre det for kjedelig
      Så bra du liker bloggen. Kan virkelig anbefale dette programmet, kan nesten ikke gå i dag. Haha.

      Ha en fin dag du også 🙂

    10. Kunne du tenkt deg å lagt ut en video før hver dag av trenings økteten, plages (pga dårlig nett) å få opp sikkelige filmer på youtube eller lignende, men fikk fint til å sett vidoen du lastet opp :).
      Så kan jeg å hive meg med :).

    11. Puh! Da har jeg gjennomført dag 1!:) Har tvillinggutter på snart 7 mnd, så tenker å trene i en av nap’ene på dagtid 🙂 Håper jeg holder ut i 30 dager;)

    12. Hang meg på igår å ble med deg, idag er jeg støl på alle mulige steder.. Haha! Nå er det bare å sette i gang med day 2/30! I morgen klarer jeg sikkert ikke å gå en gang, heheh! 🙂

    13. Synes ikke den første økta av 30 days ser så ille ut jeg, men har ikke prøvd så skal ikke kaste stein i glasshus:P Men er nå litt godt å være støl også synes jeg(vel, helt til det er så ille at du må ha hjelp for å komme opp av dassen…). Hehe:)

    14. Dag 7! Siden jeg startet 1 jeg :p og jeg er ved veis ende av stølhet! Så keep it up alle sammen.. Det blir tydeligvis bedre! Og det er så gøy !:)

    15. Helst ikke trening hver dag.. Da kunne jeg heller lest andre blogger! Du kan heller legge inn en kommentar på hvordan det går, og et før og etter bilde når du er ferdig med treningsprogrammet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg