3/30 day shred

Stikker så vidt innom for å oppdatere treningsfronten fra mobilen. I dag hadde jeg en lat morgen og plutselig innså jeg at jeg hadde veldig mye jeg skulle hatt gjort før jeg fikk besøk av min vakre niese på to. Dagen stakk av for meg og plutselig var det tid for at jentene skulle i seng. Halv 8 var de lagt og jeg reiste i stallen for å trene med min bestevenn, Queens Diamond 🙂 så i dag har jeg vært så sporty at jeg har hatt en meget svettende økt på hesteryggen for så å komme hjem og kjøre på med dag 3 av 30 dagers utfordringen til Jillian Michaels ! Paooow!! Nå begynner stølheten og bli bedre så nå er det nesten, men bare nesten, jeg gleder meg til i morgen 🙂

Hvordan går det med dere? Henger dere fremdeles på?

25 kommentarer
    1. Jeg skrev som kommentar for 2 eller 3 dager siden at jeg ikke skulle være med ettersom jeg trener på treningsstudio… men jeg ble med allikevel :p Jeg ligger en dag bak deg, men jeg har da fullført 2 av 2 så langt 😀 Vi er flinke 🙂 Ha en fin kveld.

    2. Vurderer å prøve det! Har brukt å jogge de siste dagene, men blir hardt til føttene på asfalt hver dag. Greit med litt variasjon også!
      Det må jo virkelig være bra, når du faktisk er støl i hele kroppen 🙂 men det blir vell til hva man gjør det til selv, og som du skrev i et innlegg. “Man lurer bare seg selv”.
      Dette var min motivasjon til å ikke spise opp sjokoladerestene fra jula

    3. Jatakk til flere sy-innlegg!! 🙂 🙂 de er så utrolig inspirerende og nå jobber jeg med tanken om å sette igang å sy klær selv til nr to kommer til verden 🙂

    4. Nå er jeg nettopp ferdig med nr. 3! Dette var den hardeste hittill, men også den deiligste når man fikk myknet opp musklene. 😀

    5. Begynte i går, så jeg skal ta økt nr. 2 etterpå 🙂
      Jeg er overvektig og har en kondis det ikke er verd å snakke om en gang! Men jeg prøver å være med så mye jeg kan, også tenker jeg at det er bedre enn ingenting. Klarer jeg å gjennomføre 30 dager, kommer jeg til å være kjempefornøyd!

    6. Har lest den fantastiske bloggen din en stund nå og ble inspirert til å begynne å trene me Jillian selv, økt 1/30 fullført og supermotivert til å fullføre 30 dager sammen med dere 😀

    7. Hei hei 🙂 har lest bloggen din siden du startet omtrent, og syns du skriver veldig bra om mange tema… både ting til ettertanke, gode tips, ideer og ja om hverdagen generelt 😀
      Jeg ble også inspirert til å gjennomføre i 30 dager.. har hørt om programmet før, men ikke kommet meg sålangt å prøve det selv, men nå er jeg i gang ! Dag 2 fullført!! Dette klarer vi 😀

    8. InaL: Hei 🙂 Tusen takk!
      Så gøy, da ønsker jeg deg lykke til også må du bare slenge igjen noen kommentarer underveis om hvordan det går, det er veldig moro. 😀
      God helg.

    9. Katrine: Så bra! Det er jo en perf. start. Det som er så fint med dette programmet er at du kan gjøre det lettere og tyngre etter hva som passer deg. Prøv å kom deg igjennom de 30 dagene så skal du allerede da se hvor mye bedre form du er i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg