VIDEOBLOGG


 

Trudde du kanskje jeg ikke har trent i dag? Klart jeg har! Jeg har til og med laget film om det, hahaha.. Jeg ler meg skakk av å se meg selv hoppe rundt i fort film. Så gøy! 

I dag var dag 4 av 30 dagers utfordringen til Jillian Michaels 30 day shred gjennomført, og nå går det bare oppover etter en støøøl periode. Veldig lurt å filme seg selv, måtte jo gi litt ekstra av meg selv da. I tillegg fikk jeg se en del ting jeg skal endre på for at øvelsene skal være mer korrekte. Kan anbefales 😉 

Noen ønsker treningsinnlegg hver dag, andre ikke. Men håper denne lille filmen er litt morsom selv for de som ikke er så intressert i treningen. De er  jo også veldig søte de to små i bakgrunnen ^^,

Digger at så mange har hengt seg på lasset, og håper dere kjører løpet helt ut sammen med deg! 
Om du oppdaget treningen i dag bør du lese mer om opplegget HER (kun 30 minutter svetting i løpet av en dag orker du vel) 😀 

 

50 kommentarer
    1. Hehe, ikke bare jeg som bruker babymatte som treningsmatte nei! 😉 hehe. Du er en fin inspirasjon! Og jeg liker ditt positive blikk på alt med det å være mamma som jeg kommenterte på ditt forrige innlegg. Alt for lei og alt for mange som skal klage over hva som er slit og uff og erk.. hehe. God natt!

    2. Heheheh….. Eg fokuserte like mykje på dei to som styrte på i bakgrunnen. Eg trur eg må prøve og! 🙂 såg både Moro og inspirerande ut 🙂

    3. Stor inspirajon at du som mor til to får tid og energi til dette! Både du og jentene dine er nydelige og en glede å følge med på! 🙂 STÅ PÅ

    4. Herlig video, lo ekstra godt når du hoppet rundt 😃 kjempe motiverende, skal starte med dette så fort ryggen er bra igjen, klarte ødelegge den på trening her om dagen..må bare si at jeg elsker virkelig bloggen din, leser alltid blogger på kvelden, og gleder meg alltid til jeg skal klikke innom din:)

    5. Haha, så fantastisk! Så nesten mer på barna i bakgrunnen:) men du så skikkelig proff ut der du sto, så lurer nesten på å teste ut dette her:)

    6. åååh… hahahaha! jeg knakk sammen når du “hoppet tau”. Morsomt å se i speed-motion 😛
      Du er FLINK! 🙂
      Er du noe særlig ute og triller jentene? Jeg prøver å komme meg ut hver dag, og det kombinert med 30 days skal bli bra 🙂 (må skryte av milen jeg gikk i går før daten med Jillian)
      Ha en fin fredag, snart helg 🙂

    7. Flinke Stine! 🙂 Haha, jeg bruker også babymatta! Den er super. Jeg trener når lillesnuppa mi sover, da slipper jeg avbrytelser i tillfelle hun bestemmer seg for at det er kjedelig å ligge alene. Eller kanskje jeg skal trene foran henne en dag, slik du gjorde. Da har hun noe å følge med på :p
      Så nydelige småsnuppene dine i bakgrunnen er! <3

    8. Cathrine: Baybymatte er TOPP ^^, Og hvorfor kjøpe en dyr treningsmatte når den allerede ligger i stua? 🙂 Pleier vel ofte å trene når de sover jeg også, men i går rakk jeg ikke, har min egen lille vaskedag på torsdag, så da ble søvntiden benyttet til gulvvask 🙂 Men det gjorde ikke noe det, at jeg hoppet rundt var god underholdning, haha.

    9. Hege: Hahahaha.. Også da jeg hopper tau bort for å se hva Olivia holder på med bak lekegrinden da^^,
      Jeg var såå flink før, da gikk jeg hver dag, så kom denne dårlige vinteren her og da har jeg blitt elendig. Nå legger jeg jentene bare ut, de trenger ikke bli rugget i søvn, vognen er mer enn bra nok. Også bor vi på gård så bikkja får være løs ute det hun har lyst til og da har det lett for å bli utsatt den trilleturen på dårlige værdager.

      God helg ja, skolen på meg :/

    10. Jenten i bakgrunnen var jo utrolig søt og sidan du tok på fort film, ser det ut at de krabba, sjølv omde berre skyve seg framover. Det er jo litt gøy for å ha som minne 😀

    11. Du er herlig!! 🙂 stor inspirasjon, finner du videoene på nettet eller har du de på dvd? 🙂 nydelige jenter bak der også 😀

    12. Bra laga. Jentene så ut til å underholdes og trene mye de også 🙂 Blir sikkert å funke for deg dette opplegget 🙂 Stå på! Obs, om du ikke har vært flink med knipeøvelsen første 6 mnd etter fødsel, er det lurt å trene dem daglig nå, slik at ikke magemusklene blir sterkere enn bekkenmusklaturen 🙂

    13. Etter å ha sett filmen av deg så måtte eg prøve sjølv og wow det var tungt! Godt å få svette litt igjen etter jula 🙂 Får sjå om eg fortsetter kvar dag 🙂

    14. fjellgeitbundingen: Mine knipemuskler har vært fine fra dag en etter fødsel de. Har aldri trent de øvelsene, men har ikke hatt knipeproblemer i det hele tatt. ingen lekkasje etter at jentene kom til verden, verre da jeg var gravid og måtte nyse. Haha. Twinsa koser seg ^^,

    15. Etter at du har snakket så mye om dette så måtte jeg nesten begynne selv, nå er jeg akkurat ferdig med første! Herregud, så tungt… Nå skal det nevnes at jeg så og si aldri har trent, så det kommer nok til å ta tid før jeg klarer hele uten å måtte puste ut litt!
      Takk for inspirasjon – hengt meg på det nå og dette skal jeg klare!
      Lykke til 🙂

    16. Så flink du er 🙂 eg heiv meg på 1 januar og ha no fullført dag 10 då lurte på om du kunne lagt ut video eller link til level 2?? Stå på videre, dette skal me klare å gjennomføre 🙂

    17. Haha.. Fantastisk. ! Liker spesielt at snuppa som ligger nærmest deg kan til tider se ut som hermer! Fantastisk 🙂

    18. hahahhaa. Jeg tror jeg dæver! Du ser ut som en duracell kanin (alt pga “spolingen” så klart.) Syntes du er galflink! Creds til deg altså. Jeg begynte også på 30 days shred, men 4 eller 5 dagen holdt jeg på å kappe av meg opperste del av fingen, så det var ikke akkuratt kjempe godt å hoppe rundt å kaste på armene når det eneste du føler du kjenner er den konstante dunkingen i fingen. Også var jeg for lat til å begynne igjen når fingen var bra! 😛
      Meen, nå har jeg begynt på crossfit da! Viktig å holde seg i aktivitet 😀

    19. Haha, ååh, så søte som ligger og følger med! Så flink du er 🙂 Jeg er en dag bak deg, så nå er jeg akkurat ferdig med 4/30 😀 wohoo, du som fikk meg til å begynne, og jeg trener nesten aaaaldri. God helg (på tross av skole) 🙂

    20. Så herlig å se de små på filmen 🙂 Og mektig imponert over all energien din og hva du får til med 2 små 😀
      Heiv meg på 2. januar, men har bare kommet til dag 6 i dag. Trener en del på Stamina i tillegg, så de dagene er det ikke alltid at jeg orker å trene 30DS i tillegg. Hadde sååå lyst til å bare droppe det i dag, men når jeg nå så filmen din må jeg bare hive meg rundt før det blir for seint 😉

    21. Åååå så søtt med de to små i bakgrunnen:) da ser man hvor mye de beveger seg på ca. 30 min! De er så herlige O&O😘

    22. Er ofte innom bloggen din, men har ikke kommentert tidligere.
      Nå greide jeg ikke å la vær, den videoen var hysterisk morsom 😀
      Lo godt av deg som hoppet og spratt rundt mens jentene lurte fælt på hva det var mamma dreiv med.
      Du har i hvertfall helt rett – det finnes bare dårlige unnskyldninger 🙂

    23. åeh! du får det til å se så enkelt ut… Jeg prøvde level 1 for første gang i dag, og det var ekstremt tungt, og jeg har aldri fødd et barn 🙁 Misunner deg! Stå på videre 🙂

    24. jeg er med ! tok min første økt idag ! 😀 er nå 14 uker siden fødsel her, men har trenet litt på 3t også, men ikke alltid like lett å komme seg ut av huset. når har jeg ingen unnskyldning for å ikke trene ! takk for tips !:D
      hvor mye veier disse vektene dine ? måtte trene uten idag, d da jeg ikke har slike vekter.

    25. Er ofte innom bloggen din, men har ikke kommentert tidligere.
      Ville bare si at du er herlig og har de søteste tvillingene!
      Takk for inspirasjonen, du er en stor inspirasjon 🙂
      Lykke til videre flinke deg!

    26. Essie: Da vil jeg bare si at jeg setter veldig stor pris på kommentarer, det blir jo som et lite svar på at det faktisk er noen som leser 🙂 Lesertallet blir liksom litt for fjernt. Ha en fiin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg