Vimpel barnerom


 

Da var endelig vimpel to ferdig også 😀 Haha, skjønner dere hvor mye jeg holder på med samtidig, i mellom den forrige vimpelen har jeg sydd et antrekk til hver av jentene (det finner du her) og begynt å tegne en tegning av jentene. Jeg lagde også ferdig seng nr 2 etter jeg var ferdig med første vimpel, vimpelen til Olivia (HER
Gjør jo ikke noe i hvilken rekkefølge jeg gjør det i kanskje, problemet ligger i at jeg gidder jo ikke rydde opp det jeg skal bruke til å lage ferdig noe med når jeg vet at jeg snart skal fortsette. Nå må jeg få gjort ferdig noen prosjekter FØR jeg begynner på noe nytt trur jeg ^^,

Bare for å poengtere mine negative egenskaper siden folk trur jeg er et mutitalent, jeg er et rotehue! Haha. Skulle gjerne vært myye flinkere til å rydde og holde orden. Det kommer vel med åra?

Slenger med noen bilder av vimpelen til Otilie også, må jo ikke være forskjell :p

Du kan se hvordan jeg lager vimpelen på innlegget om vimpelen til Olivia HER 

Ha en fin kveld !


Følg SPEITVILLINGENE på facebook HER

 

11 kommentarer
    1. Liker bloggen din 🙂 den er så full av liv og positivitet. Venter selv liten i slutten av juli, så ekstra stas med litt inspirasjon her 😉

    2. Vet du, jeg har blitt så inspirert av syingen din, så i morgen skal jeg sy kjøkkengardiner. Det blir første gang jeg skal sy noe, har til nå bare satt fram maskinen på kjøkkenbordet. Har gått å sett på den i hele dag, så i morgen er dagen! Spent på om jeg får det til 😉

    3. Hei, Stine 🙂 Jeg har som kommentaren over blitt veldig inspirert av deg og ting du syr. Jeg har sydd noen bukser til kommende tantebarn etter dine maler og de ble super. I går mottok jeg min første pakke fra stoff og stil hvor jeg har bestilt symerker. Jeg lurer på om jeg må sy disse på og hvordan det funker? 🙂
      Heier på deg! 🙂

    4. Line Hagerup: Hallo 🙂 Så gøy! Jeg pleier å lsge merkene selv da det er myye billigere, men de symerkene er vel bare til å stryke på. De sitter ikke like godt som de du syr fast, men hvis det er de jeg tenker på er det lim og en tykk sydd kant rundt – det gjør at du ikke klarer å sy den fast.

      Ha en fin dag 🙂

    5. Hei:) jeg lurer litt på hvor mange masker moren din la opp på vognposene hun har strikket? Skal selv strikke, men litt vanskelig med maskeantallet for at den skal bli stor nok.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg