Nydelige ullskjerf – billigere enn Acne!

REKLAME


 

I går hentet jeg de vakreste skjerfene på posen. Gjett om jeg hadde gledet meg til at disse skulle komme. Og desto bedre ble det da skjerfene stilte opp til forventingen, nei foresten, de var bedre. ^^, Jeg er tidenes skjerfe-menneske, bruker skjerf året rundt og har to store kurver med skjerf. Det går jo aldri av moten, og det er ikke så rart med så mye surt vær vi har i Norge. 

Skjerfene er fra -> BuyHelse <- en nettbutikk for helse, livsstil og velvære. De har masse nyttig og fint om du ønsker å skjemme deg bort, eller en vennenne for den sags skyld. 

Disse skjerfene ligner på Acne sine, men er så klart langt billigere. De er laget av 100 % lammeull,  har den mykeste kvalitet og klør ikke. Før jeg fikk disse har jeg vandret rundt med et som ligner i utseende, men som er av 50 % acryl. Hvilket har resultert i at jeg har fått støt av alt jeg kommer borti. Ull som er et naturprodukt gjør deg ikke statisk og det varmer på en helt annen måte. Det blir mye lunere, og selv om man blir varm som da jeg skulle trille tvillingvogna igjennom 15 cm snø så blir det ikke vått og ekkelt slik som det føles når man bruker syntetiske stoffer mot huden. Det holder like godt på varmen og eksporterer vekk fuktigheten uten at man merker det. 

Skjerfene kommer i de nydligste farger. Jeg vet ikke hvor mange som har fortalt at jeg kommer til å bli kjempe lei av rosa når jeg er så glad i rosa til jentene mine. Tull, jeg blir bare mer og mer glad i rosa, og det ROSA skjerfet er desidert min favoritt. Elsker det! 
Jeg har også fargen MØRK GRÅ og CAMEL som også er helt nydelige og passer til alt.  

 

 

Du finner det GRÅ HER  / det ROSA HER / det CAMELFARGEDE HER / Eller mange fler farger HER 

Hvilken er din favoritt?  


Følg SPEILTVILLINGENE på facebook HER

33 kommentarer
    1. Jeg har et lignende fra cubus (ikke lammeull da) men ca lik lengde og tykkelse på det. Jeg klarer aldri å knyte set på en fin måte! Blir bare klumpete pg ubehagelig. Kanskje du kunne vise hvordan du knyter dem? 🙂

    2. Så fine 🙂 ser jentene dine ligger i baggen ennå, fortsatt god plass? Pose i? Og hvor mange mnd er de nå? Kjempe fin blogg 🙂

    3. Anonym: de er ni mnd, venter bare på nye poser så skal vi bytte til sportsdelen, det begynner å bli trangt nå med utetøy pluss dyne. Har saueskinnsmadrass og dundyner + teppe 🙂

    4. Fin sponser gave du har fått 🙂 Tror jeg må trå til 2 av de. De var bare helt fantastisk fine. Ikke minst flotte bilder av deg selv, jentene å hunden 🙂

    5. Du vet at du må skrive i innlegget at skjerfene er sponset? I følge blogg.no’s eget regelverk står det “All reklame skal fremstå tydelig som reklame”, noe som vil si at du må merke innleggene 😉 Greit å unngå å få en klaps over fingrene 🙂

    6. For noen superfine skjærf! Jeg synes også det rosa var finest 🙂 Herlige bilder av deg og småsnuppene ♥

    7. Hahaha, beklager! Så det med en gang jeg kom inn på bloggen din nå! Klarte ikke for bare livet mitt å finne det tidligere… Småblind gitt! 😉

    8. Wow! For en fin blogg du har:) oppdaget den først i går, og er hekta allerede 🙂 og så fine tuller du har! Jeg lurer på hvilket kamera bruker du? Ha en fin lørdag! Takk for at du deler dine tips med oss

    9. Du er en fantastisk mor, må bare få sagt det. En inspirasjon!! Og jeg skal absolutt sette igang på symaskinen snart 🙂 Utrolig hvor mye fint man kan lage. Du er super flink!!
      Skjerfene var kjempe fine! 🙂 Du passet jo alle fargene! 😀
      Så vil jeg bare si at jeg er så enig i det du skriver i innlegget under, om brøyting… Ingen må klage. Hva skulle man gjort uten dem flink og gode som i det hele tatt gidder å brøyte på alle døgnets tider. Vi burde være mer takknemlig. Nå har min samboer begynt å jobbe i Minnesund, oppe med Oslo, og vi bor heeelt nede på Sørlandet… Så det er langt borte ja.. Så nå blir det veldig mye mindre vi får sett han, meg og vår sønn Daniel. :-/ Samboeren min er ikke en av dem som brøyter her nede, men det er andre vi kjenner godt i firmaet som brøyter, som både har kjæreste og barn.. Tungt arbeid og jeg setter ihvertfall pris på den jobben de gjør.! 🙂 Klem til deg og dine <3

    10. Michelle Haugland: Åh, nå ble jeg såå glad. Tusen takk! Håper du klarer deg igjennom dagene alene, det kan være tungt, men samtidig så er det så godt når mannen endelig kommer hjem igjen <3 God kveld 🙂

    11. hei! jeg følger deg på instagram og har egentlig aldri vært innom her. for en fantastisk blogg du har!💕 etter ett innlegg ser jeg hvor mye arbeid du legger i den! stå på! du er en kjempeflink tvillingmamma! 🙂
      -malin, 13 år

    12. Hei, vurdere å bestille . Har du noe rabattkode for oss lesere selvom du får produktet sponset? Kan jo være kjekt for oss lesere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg