Kjærestekos <3

Det føles så rart å plutselig bare være oss to igjen, uten snakk om hvem som skal vaske flasker, eller skifte bleier. Det praktiske når man har tvillinger er at det ofte at vi tar et barn hver ^^, Men nå er vi altså bare oss igjen. Ute på tur, kan jo ikke si annet enn at det er fantastisk deilig innimellom det også og godt for et hvert forhold, småbarnsperioden kan jo være rimelig intens til tider. Men det føles jo også helt merkelig, som om jeg har glemt igjen noe veldig vesentlig, det er også akkurat som at jeg hører jentene begynner å gråte selv om det ikke er en lyd til stede. Rart hva man er vandt med. 
I går jublet jeg for første gang på tre år over at det snødde, eneste grunnen til det var fordi jeg viste at BT hadde fri fra brøytingen siden vi skulle avgårde i dag.  L Y K K E !

Turen opp startet med iver og sommerfugler i magen, men etter 4 timer i bilen begynte jeg å kjede meg, godt det ikke var mer enn en halvtime igjen da.
Vel fremme på hotellet spiste vi en bedre middag og tok en prøverunde i bakken.
Jeg var såå spent på hvordan det skulle gå, for etter å ha tenkt meg om er det faktisk 2 sesonger jeg ikke har fått stått på snowboard nå. Skolen stjal alle helgene mine for to år siden og sist sesong var jeg stor som ei tønne med twinsa.

Heldigvis er det som å sykle, det tok ikke mange sekundene før jeg suste nedover bakkene igjen, og jeg turte til og med å komme meg over noen små hopp! Jeg var sikkert ikke mer enn 10 cm over bakken. Haha

Hotellrommet vårt på Fossheim hotell er så koselig, minner om ei trehytte med to etasjer, stue og bad i første og hems med stor dobbeltseng oppe. Som vi koser oss.  ^^, 

 

Og om noen lurer, Alpintføret i Hemsedal er FANTASTISK! 


22 kommentarer
    1. Jeg har ikke hatt pass til gutten min på 6mnd enda. Føler at jeg ikke klarer det enda. Hehe… forhåpentligvis klarer jeg å gi litt slipp og, for å kunne ha alenetid med samboer.
      Kos dere masse 🙂 God helg!

    2. Åååh, kjenner jeg blir misunnelig! Hemsedal er så fantastisk når det er bra snø 😀
      Forrige gang jeg var der var i november tror jeg, den helga bakkene åpnet, og det var ikke særlig bra. Så savner en bra tur dit nå!
      Kos dere masse 😀

    3. Ååå, så koselig! 🙂 Kos dere kjempemasse med hverandre, god mat og i bakken 🙂 Jeg sto ikke i fjor jeg heller da jeg var gravid, og nå er jeg blitt slitt skeptisk/nervøs igjen 😛 Jeg har en overdreven redsel for å falle fordi jeg tror jeg får vondt 😛 Jeg har jo falt noen ganger, men aldri fått noe særlig vondt 😛 Haha. Det er nok som du sier, man kommer fort inn i det igjen 🙂
      Nyt resten av helgen!

    4. Hei, har et spørsmål til deg. Den heldressen du har laget i ulike stoff, har du kjøpt mønsteret på stoff og stil (isåfall hvilket mønster er det??) eller har du laget det selv? har allerede laget bukse med mønster fra stoff og stil, og det var veldig enkelt å klippe ut stoffet ut i fra mønsteret som fulgte med, derfor lurte jeg på om en av heldressene de selger mønster på er de samme som du lager 🙂

    5. Misunnelig! Tulla er 15mnd nå og vi har enda ikke gjort noe uten! Jeg får det rett og slett bare ikke til :'( men mannet meg opp så
      Søsteren skal pasSe tulla så jeg kan ta med sambo ut på valentinsmiddag! Men jeg klarer ikke dra før etter hun har lagt seg, men dog.. Stort skritt for min del! Hadde vært fantastisk med en hyttetur med min kjære <3 man kjenner at samlivet gjerne får en brist i småbarnstilværelsen:p

    6. Jepps! Så dere ett par ganger når dere susa nedover;-) Kjente deg igjen på frisyren! Fast følger av bloggen vettu;-) Ja, lørdagen var amazing:-D Og søndagen var minst like bra for vår del, men da var vi på topptur istedenfor i trekket…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg