NYTT bloggdesign – Love It!

Hurra hurra, I dag er jeg som et lite barn på bursdagen.

Rikke bedre kjent som -> Webdesigneren RRH <- har laget et nytt bloggdesign til meg. Jeg fant henne for en liten tid tilbake da jeg lenge har hatt lyst til å endre på designet mitt, men siden jeg er totalt håpløs på forståelsen av html koder, ble jeg nødt til å finne noen som kunne hjelpe meg. 

Det var ikke så vanskelig å finne Rikke da hun har designet flere av toppbloggerene sine blogger, TCMN, RannveigHeitmann og AndreaBandendyck for å nevne tre. Rart er ikke det. Hun er utrolig flink, kan vise til mange forskjellige design, og kan lage bloggen akkurat slik du selv ønsker den. – det meste er mulig !

Jeg sendte en mail til Rikke igjennon bestillingssiden hennes (HER) og jeg fikk svar samme kveld. RHH er kjempe hyggelig å sammarbeide med, selv for slike som meg som hun sikkert slår seg til pannen av over dårlige forklaringer på hvordan jeg ønsket designet. Jeg synes alle designene jeg har sett fra RRH er utrolig delikate, derfor måtte jeg bare høre om hun kunne hjelpe meg. 

BT har ledd av meg de siste dagene fordi jeg har vært så oppspilt over å skulle få nytt design, designet gjør jo hele bloggen. Er man fornøyd med det er det så mye lettere å finne motivasjon til å skrive en blogg. Husker da jeg var i oppstartingsfasen av bloggverden hvor jeg ga opp flere ganger fordi jeg ikke var fornøyd med designet. Jeg ville jo ikke skrive en blogg om jeg selv syntes bloggen var mindre fin å se på. Hvordan bloggen ser ut har utrolig mye å si for at du skal få lesere, en blogg som ser profesjonell ut trekker langt flere enn en blogg som er kastet sammen og bruker feil fargesammensetninger. 

 

 

Jeg håper at dere liker designet like godt som meg, nå er det mer oversiktlig og jeg håper dere synes det blir lettere å navigere dere rundt i  de ulike kategoriene på bloggen. Den har fått en ny piff selv om fargene er i samme gata. Jentene er ikke lengre nyfødte så det var på sin plass å få en ny header av snuppene som kjører rundt i den rosa bilen (er for øvrig Kamilla Weiglin – Barnas Bilder som har tatt bildet). RRH har brukt bildet og laget en Headeren for meg, perfekt! 

Rikke har også ordnet slik at jeg har fått en mobilvennlig utgave av bloggen noe som gjør det lettere å lese til tross for liten skjerm. Som dere ser på bildet under er ikke sidemenyen med på mobilutgaven og gjør dermed innleggene større.

 

Hvis du ønsker å se flere av RRH sine bloggdesign kan du ta en titt på hjemmesiden hennes HER 

– Rikke har også RRH-facebook-side HER – Der deler hun med sine følgere nye skreddersydde design og for ikke å glemme konkurranser hvor du blandt annet kan vinne ditt eget design. Lik siden så får du med deg alle oppdateringene hennes. 

Hva synes dere? Blir lykkelig for tilbakemeldinger. 

 #bloggdesign #design #RRH

21 kommentarer

Siste innlegg