Tilståelsen

REKLAME


God dag alle sammen. 

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan det går med treningsprogrammet 30 days shred med Jillian Michaels som jeg startet på i januar. Og det er vel bare å komme med tilståelsen. Jeg klarte ikke å gjennomføre! FILLERN…. – Har dere en passende straff til meg så kom med den! 

At det skal være så vanskelig å finne motivasjon til å trene noen dager. Skjønner ikke det. Jeg synes det er veldig gøy å trene når jeg er i gang, men jeg trur det blir litt for ensformig for meg å trene samme økt så mange dager på rad. Jeg vet at grunnen ene og alene er min skyld, hadde jeg hatt viljestyrke nok hadde jeg gjennomført det lett, men neida. Nok en gang tok hodet over og sa til meg, “den sofaen der er mye bedre enn å bli svett i dette øyeblikk… “

Så går det et par dager hvor jeg er skuffet over meg selv og så er treningslysten tilbake igjen.

I går mottok jeg pakke fra -> BUYHELSE <- Rett og slett motivasjon i eske. Jeg fikk en treningstights med matchende overdel til og en to kg rockering, så til morgen i dag var det nesten jeg hoppet opp av sengen for å løpe ned å ta en treningsøkt. Burde fått litt nytt hver dag kanskje? Haha, nei da hadde vel ikke det vært så spennende heller. 

Sjekk ut BuyHelse sine treningsklær HER

Heldig som jeg er hadde jeg fire hjelpende hender da jeg moterte sammen rockringen, og et flott publikum da jeg begynte å rocke med den. 

Rockering er godt egnet for oss mødre som trenger å stykre og stramme opp mage og rygg eller den viktige kjernemuskelaturen som har vært igjennom en så stor påkjenning etter å ha bært frem et/flere barn. Rockering er med på å variere treningen, og det er en morsom form for trening som, i hvertfall hos meg, drar frem minner fra barndommen hvor jeg sto på gresset i hagen time etter time og trente inn mine egene danseprogram med rockeringene mine. ^^, 

Hvis man er flink til å bruke rockeringen er den med på:

  • å forbrenne kalorier og redusere vekt
  • styrke kjernemuskulaturen  
  • styrke korsryggen
  • slanke midje, hofter, rumpe og lår
  • forbedre koordinering

Rockeringene fra BuyHelse finnes i 2 KG HER og i 1,5 KG HER 

Treningstightsen er den super populære Röhnisch shape, anti-shake, hold-in buksene som former, holder på plasss og gir et slankende utsende. Buksen er utrolig god å ha på seg med maksimal bevegelighet. Jeg liker også veldig godt at buksa har et påsydd stykke øverst i livet som gjør treningsbuksa til en highwaist-bukse. Spør du meg er det helt nødvendig på en treningsbukse for at den skal henge der den skal og ikke skli ned ved enkelte øvelser. Siden stykket er sydd på for seg selv og ikke laget som en stykke sammen med rompe og front unngår man at det ser ut som man får en lang og formløs rompe – noe guttene ikke synes er veldig flatterende. 

Treningstoppen er kjempe lekker i sin watermelon-farge som matcher med detaljene i buksa som også er i fargen watermelon. BuyHelse har også dette settet i fargen Oxygen som er en nydelig blåfarge. 
.
BuyHelse kan du så klart også følge på facebook for lettere å få med deg nyheter og tilbud – Facebooksiden finner du HER 
37 kommentarer
    1. Herregud og wow og hele pakka, jente! Du ser jo ut som du kommer rett fra en bikini fitness-konkurranse, når faktum er at du for ikke lenge siden har båret fram to nydelige barn – ikke annet enn utrolig beundringsverdig! Vær stolt av deg selv og kroppen din! 😀
      Jeg er forresten innom bloggen din titt og ofte, er bare ikke så flink til å legge igjen spor 😉 Jeg har en tvillingbror selv, og kunne godt tenke meg tvillinger den dagen jeg er så heldig å få barn. For jeg vet i alle fall én ting – det er fantastisk å være tvilling! Og jentene dine er heldige som har ei så sprek og driftig mor i tillegg! 😀

    2. Alltid ønsket med slik rokkering, selv om jeg synes det gjør veeldig vondt. Har alltid trodd at de var så dyr, men klikket meg tilfeldigvis inn og ser at den bare koster 299,-?! whaaat, den er på vei i posten nå…. 😉

    3. Datt ut av shred’n jeg også! Etter 9 dager, og har enda ikke fått tilbake motivasjonen til å begynne igjen. Men jeg tenker det samme som deg, ensformig å trene det samme i så så mange dager etter hverandre.

    4. Fikk fullført 16/30, så ble den minste syk og det ble netter med lite søvn. Kunne ikke tenke meg trening da! Men kjedelig at motivasjonen ikke har komme tilbake!

    5. Åå, FOR en kropp!! Trening for deg handler jo om å holde seg i form – og deet tror jeg du klarer gjennom å være aktiv med barna! 😀 Har lenge lest bloggen, men har vært altfor slapp til å kommentere.. Skal bli flinkere!! 😀

    6. Kjersti: Så hyggelig å høre. Tusen takk, jeg trenger å styrke kjernemuskultauren slik at jeg unngår vond rygg 🙂 Har hatt litt for mange fall fra hesteryggen som kjennes i ryggen etter graviditeten 🙂 Bli flinkere 😀 Er det koseligste med hele bloggingen det.

    7. Christine: Over halvveis, så bra. Du kan i hvertfall klappe deg på skulderen for det. Er tider det er vanskelig å finne motivasjon ja, spesielt når det er så dårlig vær og mørkt og trist ut.

    8. Siri: ^^, så hyggelig melding å få. Jeg er stolt over hva kroppen min har klart for ikke å glemme mektig imponert over hvordan den kan strekkes så for så og komme seg tilbake til formen sin igjen. Man får et nytt kroppssyn etter en graviditet.

      Veldig koselig at du legger igjen et spor i dag i hvertfall 🙂 Må nesten si jeg misunner deg for å være tvilling, jeg ser jo hvor utrolig moro jentene mine har det sammen. Og litt krangling så klart, hihi

    9. Med ny motivasjon er det bare å rocke i vei 🙂 På dager med lite motivasjon pleier jeg å tenke på helsa mi, og hvor viktig det er for innsiden av kroppen. Uansett, lykke til videre med treningen! Klem 🙂

    10. Var så mye jeg hadde lyst å kommentere nå, både trening, smashingly kroppen din etter tvillinger, all kreativiteten din, alt annet du får til, men alt ble bare rot, så sier det med et ord; Supermama!! ;D Beundringsverdig er du 🙂

    11. Vil bare si tusen takk til deg. Det var igjennom din blogg jeg fikk inspirasjon til å begynne å trene for fullt igjen. Det som er så genialt med Jillian sitt treningsopplegg er at det ikke varer mer enn 30 min. Som 4 barns mor så er det tiden som har vært en stopper for meg. Nå har jeg trent i 5 mnd. Akkurat nå holder jeg på med shred annenhver dag og mageprogrammet de dagene jeg ikke shreder. Du er en inspirasjon for mange. Stå på superwoman! Hilsen fra en som har fire gutter, de to minste er toeggede tvillinger 🙂

    12. leser bloggen din fast, men er så dårlig til å kommentere! Jeg holdt på med 30 day shred før jeg ble gravid, men måtte slutte ettersom jeg var så dårlig i begynnelsen av graviditeten. Syntes også at det var litt kjedelig med samme greia hver dag, så jeg gikk over til 30 day shred level 1 to dager på rad, så level 2 en dag, før to dager med level 1 igjen osv osv. 🙂
      drev også med rockering i sommer, fyyy det gjør vondt de første gangene! Vær forsiktig 😀

    13. straffen kan vel være å begynne med treningsprogrammet på nytt.
      spendt på å se om du får noen blåmerker på hoftene etter ringen, det fikk nemlig min tante da hun bestemte seg for å stramme inn litt. hehe, lykke til videre med treningsmotivasjonen. Du ser alerede bra ut 😉

    14. For et superfint treningsantrekk! 🙂 Det passer en så sprek kropp som din! Jeg fullførte (nesten) shreden 😀 Det var 3 dager som jeg rett og slett ikke fikk tid, men jeg fullførte 27 treninger på 3 dager. Da gadd jeg ikke mer! Haha 😛 Takk for motivasjon. Jeg er naturlig slank, litt tynn kanskje, men jeg fikk en mye finere kropp etter shreden! Sterkere, mer muskuløs, mer fit og bedre kondis. Jeg er superfornøyd 😀 Jeg skulle også sende en takk fra samboeren, han var temmelig fornøyd han også 😉 😛 Hehe.
      Vi får ta nye shredrunde når sommeren nærmer seg 😀

    15. Linn Merete-Mamma Til Nikolai: selv om jeg er slank er det veldig viktig å ha en sterk kropp for å unngå ryggsmerter og lignende, jeg trener så klart ikke for å gå ned i vekt, heller motsatt 🙂

    16. Slik rokkering har jeg også 😀
      Syntes det er en kjempegøy sak å holde på med, har du prøvd det før ? 🙂
      I så fall, vent noen dager og legg ut bilde av magen din da 😛
      Jeg ser ut som jeg er blitt overfalt på gaten, den gir noen vanvittige blåmerker !!!!
      Helt forferdelig vondt 😛 Men det er SINNSYKT god trening som musklene 😀
      Stå på fine Dame <3 BTW, så ser du rå lekker ut, og trenger ikke trene : )

    17. Med riktig kosthold og daglig fysisk aktivitet pluss daglig økt med rockering på 30-40 min gikk jeg ned 10 kg på 3 mnd for 2 år siden. Etter fødselen for 1 år siden er jeg nå igang igjen, har endelig fått en gulrot, tyrkia i juni, så da er motivasjonen 100%
      God trening:-)

    18. Jeg må bare si wow. Du ser bra ut. Vanskelig å se at du har vært gravid med tvillinger 🙂 du ser veldig veltrente og sunn ut 🙂 kanskje jeg skal prøve rockering neste gang jeg skal trene 🙂

    19. Camilla: Jeg har bare prøvd disse tidligere, men rocket veldig mye som liten da 🙂 HAha, huff, det høres ikke bra ut, kjenner det godt ja, men får sjeldent blåmerker. Blir spennende å se 🙂
      Jeg trenger jo å trene selv om jeg er slank. Ryggsmerter og dårlig utholdenhet kommer selv om man er tynn. Så kjernemuskulatur er viktig 🙂

    20. Prøvde meg på Jillian samtidig med deg, faktisk vart inspirasjonen til å begynne henta hos deg, men etter heile level 1 og 3-4 dagar på level 2 var eg lei av dei samme øvelsane, så eg må nok innrømme at eg ga meg eg og! 😉 Men slik er det vell avogtil..
      I tillegg begynte eg å kjenne smerter i knea ved nokre av øvelsane, så for min del var det nok ikkje så lurt å trene kvar dag i 30 dagar:)
      Ps. du ser smashing ut, så det skadar iallefall ikkje deg at du droppa ut 🙂

    21. Kjøpte meg same for noen dagar sidan, berre til 150 kr fordi eg medlem i foreldre og barn bladet. I nettsideklubben er det mye billigare ennder du bestillte frå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg