På tide med en rydde og vaskedag.

Svinger så vidt innom for å lese litt kommentarer og legge igjen et lite spor selv. 

Først vil jeg bare si tusen takk til alle dere som legger igjen en kommentar, lesertallet på flere tusen om dagen blir ufattelig uvirkelig. Det blir bare et tall som er der, rart med det, men jeg klarer ikke å gjøre det om til folk. Slik som i dag så har jeg nesten 8000 lesere, noe som er ganske normalt på min blogg en hverdag. Når jeg tenker etter og ser for meg 8000 mennesker så er det sykt mange :O Skjønner ikke at det er mulig at så mange tar seg tid til å klikke seg inn på min blogg for å se om jeg har postet et nytt innlegg.  Jeg trur ikke at det er sant, så det er derfor jeg blir så takknemlig for kommentarene. De vet jeg jo at noen faktisk har skrevet, og da får jeg en mer forståelse for at du faktisk er innom bloggen min. 

Leserene er helt klart drivkraften til hele bloggingen, jeg synes det er utrolig moro at jeg kan skrive noe som fanger en annen ^^, 

I dag topper verdens vakreste tvillinger forsiden av Side2-FORELDRE, blir jo ganske stolt da ^^, Side2-Foreldre har masse fin lesning, så om du kjeder deg litt får du ta deg en titt –> KLIKK HER 

…………………………………………………………………………………………….

Men over til overskriften. Jeg har ikke tenkt til å bli sittene foran mac’en i dag dog jeg har veldig mye jeg skulle jobbet med her. Men med to barn i hus står huset på hodet før jeg vet ordet av det, og gulvene må vaskes all the time pga pulp og annet søl. Nå som de krabber rundt i hele huset skjønner jeg at jeg må være flinkere med støvsugeren hver dag også, spesielt fordi vi må igjennom gangen for å komme til bad, kjøkken og soverom. Og dere vet, gang = søle, stein, snø og skitt! Fant Otilie slik til morgen i dag etter jeg hadde satt på oppvaskmaskinen. Hun hadde nemlig funnet en søleklump i gangen. 

Så her skal det ryddes og vasket for jeg har enda tre rom som må pusses opp, og det skulle også vært gjort i går ^^, 

Hade så lenge …

27 kommentarer
    1. Hihi. De er morsomme i den alderen. Ler når jeg tenker over alle hendelsene her i huset også, der jeg kommer brått på lillemor å får meg en overraskelse. Flink du! Ha en fin dag ★

    2. Hei. Tenkte jeg bare skulle legge igjen en kommentar. Jeg har fulgt bloggen din lenge, men aldri kommentert (beklager;).
      Jeg har ei datter som bli 2 år på mai, og har vært svært heldig med henne. Har ikke plagdes med kolikk eller våken på natt, men likevel må jeg innrømme at jeg tidligere tenkte at tvillinger hadde vært veldig slitsomt, og at jeg var glad det var ei i magen min. Nå tenker jeg helt annerledes, takket være deg! Nå ser jeg på tvillinger som like bra som et barn. Jeg er ikke lengre redd for å få tvillinger, jeg hadde bare blitt glad.
      Så det jeg ville si var; takk for at du har fått meg til å tenke annerledes når det gjelder tvillinger!
      Ps. Jentene dine er helt sykt nydelige, men det vet du vel allerede 🙂
      Hilsen Maren, fast leser.

    3. Hei! Jeg leser bloggen din fast, men bestemte meg for å kommentere denne gangen… du har noen fantastiske døtre, de er bare så skjønne! Og så vil jeg gjerne si til deg at du er et fantastisk godt eksempel! Du viser hvordan en god hverdag med tvillinger kan være, og sist, men ikke minst. Du syr klær! Du viser at det kan være kult å sy klær selv, og er et godt forbilde for andre unge jenter♡ stå på videre, klærne er bare helt nydelige♡

    4. Jeg skulle helst ha lagt på plass tøy for et par dager siden, men det er så kjedelig..! Blir gøy å se det ferdige resultatet av rommene du har lyst til å pusse opp 😀 Gjerne med før/etter bilder. Du er så utrolig kreativ! Og jentene er selvfølgelig like nydelige som alltid, selv med søle:)

    5. Det er sjeldent/aldri at jeg kommenterer på blogger, men jeg føler at jeg bare må det i dag. I fare for å høres ut som en skikkelig fjortenåring; Jeg elsker bloggen din! Er innom flere ganger om dagen for å se etter nye innlegg, og er like spent hver gang. Beundrer deg for alt du tar deg tid til, med to små barn som krever sitt. Lager mat fra bunn, syr egne klær, både til twinsa og deg selv, og mye annet. Jeg har selv en sønn på 4 måneder, som egentlig er svært lite krevende, men likevel bruker jeg alt for mye tid foran pc’n, når jeg heller kunne brukt tiden på å være mere kreativ.
      Håper jeg finner inspirasjon til å lage mat fra bunn av når han begynner mer med fast føde, og da kommer nok oppskriftene dine godt med! Fortsett med alt det fantastiske du gjør, tror ikke du er klar over hvor mange du gleder med det! 🙂

    6. Hei.
      Masse skryt til din blogg. Den er kjempebra å liker syoppskriftene dine 🙂
      Det beste med din blogg i forhold til mange andre er at du skriver ikke bullshit å idiotiske innlegg for å få høyere lesertall. Bloggen din er faktisk verdt å lese.
      Tusen takk for en bra blogg 🙂

    7. Ååh, rydding er jo det kjedeligste som finnes.. Men oppussing derimot – såå utrolig spennende!! Hvilke rom er det du skal pusse opp? 😀 Soverom, eller?

    8. Jeg tror noen har spurt om dette før og at du skal skrive et innlegg om det senere. Men kommer det et innlegg om hvordan dagsrutinene deres er? Med tanke på søvn og mat + lufting av hunden osv.
      Liker innleggene dine så godt, så hadde vært veldig koselig og interessant å lese om det. Hvis du har skrevet om det før, vil du linke da? 🙂
      Ville forresten si at du har den eneste bloggen som jeg har kommet over som virker genuin og ekte. Jeg synes du skriver fine innlegg hver gang og jeg elsker oppskriftene dine på babymat- og klær.

    9. Hvorfor er ikke du nummer en på blogglisten.akt med deg er ekte og inspirerende.skjønner meg ikke på Norge som holder en dritkjedelig blogg på førsteplass der alt er kjedelig,kjedelige tekster…rart ingen med rett fra hjerte blogg er nummer en.hadde unnet en av dere ekte folk.ikke griske fotballfrue…

    10. Elise b: Så koselig ^^, Fotballfrue er dog eneste bloggen jeg finner intressant da. Hehe. Men det jeg kanskje ikke forstår er hvorfor alle toppbloggerene må ha skjønnhetsoperasjoner for mange mange tusen. Er falskhet virkelig så fint?

    11. Kjersti: Det er ikke så moro nei. Må si jeg begynner å bli rimelig lei av oppussing også etter å snart ha pusset opp et helt hus 😉 To soverom og en gang 🙂

    12. Bea: Så hyggelig at du ville kommentere bloggen min i dag, jeg setter som sagt stor pris på det 🙂 Du får gøre som meg, sette deg dagens mål og ta datatiden når lille gutt sover og du må ta den en lunsj 🙂 Da føles det veldig velfortjent.

    13. Iselin: Hihi, skjønner ditt dilemma, har litt samme problemet selv. Blir nok noen bilder når det blir ferdig skal du se 😀 Tusen takk for hyggelig kommentar

    14. Maren: Du er tilgitt ^^, Du kan tenke deg kjærligheten du har for et barn og gange det med to, slik er det å ha tvillinger 🙂 “jobben” kan ikke sammenlignes med gledene 🙂
      Takk for hyggelig kommentar.
      Ha en fin kveld 🙂

    15. Hei! Jeg leser bloggen din hver dag, og sjekker den flere ganger om dagen etter nye innlegg 🙂 Synes du skriver bra, veldig lett, ledig og muntert -rett fra levra. Skulle ønske jeg var halvparten så flink og effektiv som deg, men du inspirerer!! Fødte mitt andre barn i slutten av juni, og NÅ skal de tre siste kiloene bort!! Er ferdig med 9/30 av fru Jillian, takket være deg 🙂 Middagene til minstegutt lager jeg også selv, men jeg moser stort sett det jeg lager til oss selv (har også en gutt på 4,5år). Men jeg lurer på hvilken kokosmelk bruker du i smoothiene til jentene? En annen grunn til at jeg følger med på bloggen din er fordi jeg vokste opp med søstera di (og forsåvidt deg også, til en viss grad), så da blir det liksom litt ekstra koselig å lese det du skriver 😉 Keep up the good work! Digger bloggen din, og det er jeg ikke alene om :))

    16. Eeeelsker bloggen din. Er innom ca 5 ganger om dagen, for å sjekke om du har skrevet noe nytt:) Oilie og Olivia er så sjønne<3 vakreste barna jeg har sett! Kan du ikke legge ut flere videoer av jentene?

    17. Litt komisk og plutselig kommer over en blogger som kommer fra samme sted som jeg har vokst opp 🙂 Ikke helt forventa, men morro! 🙂 Koselig blogg du har 🙂 Mye inspirasjon! 🙂 Da jeg viste mamma bloggen din ble hun helt oppslukt og satt lenge og leste. Da hun var ferdig sa hun: Wow, endelig noen som skriver hvor positiv det er å være hjemmeværende, og tar alt med et smil 😀
      Stå på! 🙂

    18. Hilde: Så hyggelig at du liker bloggen, og morsomt at du har vokst opp sammen med Line, da blir det jo litt ekstra moro da. Jeg bruker kokosmelk fra butikken, ikke lett versonen. 🙂 Så flink du er, jeg holdt bare 7 dager denne gangen. Bhaa.. Men nå rocker jeg litt, veldig moro det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg