Vinneren av gavekort hos GullKorn Design

I dag har jeg trukket en tilfeldig vinner av konkurransen som har vært pågående siden mandagen. Nemlig et gavekort til verdi 500,- hos GullKorn Design. En fantastisk mulighet til å få med noen ekstra plagg i den unike barnekolleksjonen Rebekka Widerøe designer. 

Vinneren falt på … AGNETHA, og du har fått mail av meg 🙂 

Til alle dere som ikke vant denne gangen anbefaler jeg dere å følge GullKorn Design på Instagram (HER), lik facebooksiden hennes (HER) så får dere med dere oppdateringer og nyheter. Eller titt innom bloggen hennes -> www.gullkorndesign.blogspot.no <-

Også må dere gjerne bestille klær fra den eksklusive 17.mai kolleksjonen på nettbutikken -> www.gullkorndesign.com <- Dette er bare starten, selv kan jeg nesten ikke vente til sommeren når sommerkolleksjonen kommer for salg! 😀

Gullkorn Design er virkelig klær som skiller seg ut fra butikklærne. De er så fantstisk lekre, så derfor har jeg lyst til å vise dere noen av mine favoritter 🙂 

 

3 kommentarer
    1. Jippi jaja! Åå, så morro! Tusen takk:) Gleder meg enormt til å sette meg ned og bestille nydelige klær til barna mine! JIPPI!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg