Bilsete Cybex Sirona

I dag har jeg overgått meg selv! Da jeg la jentene ut i vognen for dagluren sin fant jeg ut at jeg måtte være litt ute selv for å nyte den deilig vårsolen som varmer over oss. Så jeg fant frem bøtte med vann og svamp og tok en skikkelig vårrengjøring av bilens utside og innside. 🙂 

Og nå skinner bilen slik den burde skinne igjen. 

Vi har også fått inn de nye bilsetene vi bestilte. Cybex Sirona sine bilseter, vi har hatt i bruk i en ukes tid og er veldig veldig fornøyd. De er bare så utrolig lekre i denne fargen og jentene sitter så godt. Jeg er veldig glad for at vi tok dette valget, siden stolen kan vippes ned i liggende stilling slipper jentene å sovne med hode hengende mot brystet. Det som er synd er at alle sier de er for små til at de vil vare frem til barna er 4 år. Men men, vi kommer i hvertfall til å ha veldig gode stoler til jentene en godt stund fremover. 

Settet kan også snurres lett ut til åpningen slik at innsetting og ta barnet ut av stolen blir enkel og riktig for rygg. 

29 kommentarer

Siste innlegg