Xlash – vekstnæring til øyevippene

SPONSET INNLEGG

Nå har jeg mottat et produkt i posten som jeg kjenner jeg er veldig spent på å se resultater av. Jeg er veldig skeptisk til alle slike vidunderkurer som skal gjøre det ene og det andre for å fremme skjønnheten, men samtidig har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal trekke noen konklusjon før jeg fakstisk har prøvd det ut selv. Det trur jeg kan være et godt forslag for mange. Xlash får veldig god tilbakemelding fra kunder og hudpleiere hvilket har medført at Xlash har blitt kåret til det beste vippeforlengende middelet.  Derfor gleder jeg meg veldig til å prøve ut produktet Xlash som er en naturlig vekstnæring som skal gi lengre og fyldigere øyevipper. 

For meg er det veldig tommel opp at produktet er laget av 100% naturlige planteekstrakter og ikke er testet på dyr. XLASH er også det mest solgte produktet for vekst av øyevipper blandt mange merker på markedet, Xlash har tusenvis av fornøyde kunder i hele Europa og har 100% fornøydhetsgaranti – altså kan du få pengene tilbake om du ikke er fornøyd.  

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om vippeextensions, det er gjerne veldig fint de første dagene, men så forfaller det og da synes jeg faktisk det er penere med naturlige kortere vipper. Hva synes dere? Derfor ville det vært helt fantastisk om mine egne vippene blir lengre og fyldigere helt naturlig. 

For å se om Xlash vil hjelpe mine vipper til å bli enda lengre får vi se om 30 dager, så da er det bare å få lagt ut noen bilder av hvordan de ser ut før jeg tar i bruk Xlash. 

Uten mascara:

Med mascara:

Fordeler med Xlash:

  • Dine øyevipper blir naturlig flotte og lange
  • Kan erstatte mascara og gjøre hverdagen enklere
  • Dine egne øyevipper blir sterkere, mørkere og vokser raskere
  • Du kan ha lange, mørke og fyldige vipper allerede etter 30 dager 

Xlash er enkel å påføre, det er lurt å legge den på om kvelden slik at den får virke best mulig over natten. Når man har fjernet makeup tegner man på Xlash som en eyeliner.  Les gjerne mer om Xlash på hjemmesiden deres HER

Hvis du ønsker å prøve ut Xlash sammen med meg kan du få kjøpt produktet med et gavekort jeg deler ut til alle mine lesere. En unik sjanse til å få produktet til 399,- i stedet for 499,- i tillegg til gratis frakt. Det hadde vært veldig moro om dere ville testet og sendt meg før og etterbilder som jeg kan dele på bloggen 🙂 

For å kjøpe Xlash med gavekort TRYKKER DU HER så tar jeg deg rett til rabattsiden! (Gavekortet gjelder til og med 23.april) 

Les gjerne en hudpleiers uttalese om Xlash testet mot andre vippeforlengende produkter HER

Et annet tips er å følge/like Xlash på -> facebook <- , da får du med deg oppdateringer og nyheter helt enkelt 

 

19 kommentarer
    1. Jeg kan bekrefte at Xlash virker kjempebra. Vippene blir utrolig flotte og lange og jeg har fått mye skryt for dem. Dette er et “må-ha-produkt” – helt klart!

    2. Xlash fungerer veldig bra på meg. Har fått lengre, tettere og mørkere vipper! Anbefales på det sterkeste! Håper du blir like fornøyd som meg 🙂

    3. Jeg har også alltid tenkt at naturlige produkter er best! Men så leste jeg en test av sjampoer, hvor en kjemiker sa at naturlige ingredienser ikke alltid er bra, da kroppen lettere kjenner igjen disse og heller reagerer på dem. Mens kunstige ingredienser oftest blir oversett av kroppens immunforsvar. Jeg ble så usikker da, så hva tenker du om det? 🙂

    4. Hanne: det er mange ting vi reagerer på fra naturen. Pollen, frukter, gress osv. Jeg trur alikevel det er bedre enn fremstilte stoffer i mange ting. Enten er man allergisk eller så er man det ikke 🙂

    5. Hei 🙂 jeg lurte på noe. Skal du bare påføre det om kvelden? og er det bare en gang om dagen, og kan man bruke vanlig sminke, maskara? og ett siste, skal man vaske øyne på morgen for å få bort det eller? 🙂

    6. Charlotte: ja, så derfor er det helt greit å bruke sminke om dagen 🙂 produkter trekker bare inn så du trenger ikke vaske det bort, blir ikke synlig:)

    7. Det er så stille her inne i forhold til før, virker nesten litt som du har mistet bloggpiffen :/ Mer innlegg om speiltvillingene, og mamman til speiltvillingene!

    8. Lone: hei 🙂 i starten jobbet jeg ganske hardt for å få lesere så derfor skrev jeg veldig mange innlegg:-) jeg hadde også langt mer tid da jentene var små og sov mye mer på dagen. Nå prøver jeg og få ut i hvertfall et innlegg om dagen. Jeg synes det er veldig gøy og blogge, så jeg har ikke mistet piffen:-)

    9. Takk for svar! Jeg skjønner 🙂 Det er veldig fint å lese bloggen din, så det er bra du ikke har mistet piffen 😀

    10. Takk for svar 🙂
      Jeg bare elsker bloggen din 🙂 er jo innom så ofte jeg kan. og følger deg så klart på instagram 🙂 Og alt du lager det er så spennende og inspirerende ! kan jo ikke annet enn å bli glad av å lese bloggen din, og tvillingene dine er så skjønne ! så bare stå på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg