FØR HANEN GALER

GOD MORGEN 🙂

I skrivende stund har jeg allerede vært våken i en time. Jeg liker å tru jeg er et A-menneske, men i følge min samboer er jeg ikke det – Jeg prøver vist bare å være det! Haha. Jeg har ikke sjans til å høre vekkeklokker om morningen derfor liker jeg at BT vekker meg før han reiser på jobb. De siste dagene trur jeg at jeg har vært helt stuptrøtt for jeg har så klart våknet når han sier det er morgen, men sovnet igjen innen han har reist. Jentene har en periode sovet til kl 9 om morgen også så da har ikke jeg klart å komme meg opp før i 8, halv 9 tiden, og halv 9 kommer Sophia som jeg er dagmamma til og da synes jeg det er litt greit å i hvertfall ha kledd meg til de kommer. 

I dag roper BT inn på rommet før han reiser på jobb: “Stine, du må stå opp, klokka er snart halv 9” – og jeg spretter opp som om jeg hadde forsovet meg til et møte, gnir meg i øynene og tar en rask titt på mobilen. “tulling…” roper jeg etter han i det han forsvinner ut til bilen. Klokken var jo ikke halv 9, den var 06:45. 

Men jeg hadde allerede våknet skikkelig så jeg bestemte meg for å ta en rolig morgen i sengen med kaffe og mac! 

Ey, dere! Det er HELT UTMERKET 😀 

Dette er virkelig en av grunnene til at jeg liker å komme meg opp om morgen, det er ingenting som er så deilig som å starte dagen helt rolig, uten bleier å skifte eller et evig lite kaos for å få maten fort nok på bordet. Nå sitter jeg her, det er helt stille i huset, jeg hører så vidt fuglene kvittrer utenfor i bakgrunnen til musikken jeg hører på fra mac’en og lar kaffen rulle på tungen. Om noen minutter er jeg klar for å være supermom, opplagt og glad 🙂

Spillelisten min om dagen. Forguder hver og en av sangene 🙂

I går var jeg og min beste venninne som også heter Stine på Edderkoppen i Oslo og så på “hjemme hos Henrik Thodesen”. For et par uker siden ble jeg invitert til showet av produsenten til Henrik Thodesen, og jeg følte meg veldig priviligert da vi gikk inn på premiæren sammen med kjendisene. Er det ikke rart hvordan kjendiser blir så vanlige mennesker når man ser de i virkeligheten. 🙂 Trur jeg har fått litt strammere pack også etter i går så gøy var det. 🙂

Ha en strålende dag så ses vi senere <3

14 kommentarer
    1. Ser ut som en super morgen! Jeg får snart besøk av mamma, men akkurat nå ligger jeg bare å leser blogger og koser meg før jeg må stå opp 🙂 fridager er absolutt lov en gang i blant 🙂 ha en fin dag med jentene!

    2. Hei Stine
      Har nettopp begynt å lese bloggen din, (jeg har aldri følgt en blogg bortsett fra Linnea Myhre sin som er lagt ned for lengst). Og du har inspirert meg til å kjøpe symaskin og vært på stoff og stil og handlet, og kjøpt meg sybok^^ Klar til å forsøke å lage shortsen eller luen du la ut. Du har en spennende blogg, jeg har ikke barn selv enda men blir super sjarmert av de skjønne jentene dine =)De er bare nydelige. Det er utrolig bra at du legger ut oppskrifter og forklaringer og innlegg om andre hobbyting også, slik som de lyskulene. Du er en inspirasjon, skjønner ikke hvordan du får tid til alt. Ha en fin helg hilsen en ny fast leser =)

    3. Jeg har lest bloggen din lenge, og syns du er flink i det du driver på med, masse forskjellig. Bloggen din er en av de faste jeg er innom å leser, og syns du er kjempe flink som klarer å balansere mange baller på en gang. Ikke ta dette ondt, men syns ikke du skal gå helt ‘fotballfrue’ på bloggen din, du er bedre som deg! 🙂 Ha en god dag!

    4. WAOW du ser bra ut 🙂 Du er en inspirasjon! 🙂 Ha en strålende dag 🙂
      Klem mor til en travel gutt på snart 2 år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg