39,3 i feber

Usj og huff! I dag hadde jeg tre megatrøtte og slitene barn kl 10. Synes det var fryktelig tidlig å måtte sove når alle tre våket rundt halv 9. Men det var ikke annet å gjøre enn å legge de tre små i vognene rett etter 10 da de alle lå rett ned der de var inn. Alle tre er ganske forkjøla og det tar på for små kropper. Da de våknet opp igen 2 timer senere var heldigvis 2/3 i langt bedre form. Olivia og Sophia leker på gulvet og skravler om alle lekene de bader i. Otilie stakkar fantes ikke noe bedre da hun våknet opp. Tok tempen før hun la seg, da var den 37,3, men nå har den steget 2 grader og hun ser virkelig så pjusk ut.

Stakkar lita, stygg hoste, rennende nese og knallrøde feberroser i kinnene. Helt slapp ligger hun på magen min og lager koselyder, heldigvis har hun appetitt og drikker masse. Er ikke noe godt å se henne slik, men jeg burde vel ikke klage da det er første gang i livet hun har feber og er syk, nesten 1 år gammel. 

Blir nok en mindre effektiv dag i dag, men jeg har i hvertfall fått oljet litt gulv mens jentene sov og laget middag til jentene. Så nå skal jeg bare kose masse med de tre små oppmerksomhetesyke jentene <3 

Ha en strålende fredag! Nå er helgen her.. 😀

10 kommentarer

Siste innlegg