SOMMERKROPPEN

REKLAME

En ting som er veldig vittig er når våren kommer, solen begynner å varme og kveldene blir lyse så blir det så mye snakk om sommerkroppen. Jeg føler “alle” begynner å trene for å se best ut til bikinisesongen starter. Bilder på Instagram byttes ut med deilige kosekveld-bilder, med godis og pledd i sofaen til sunne matretter og treningsklær. Jeg skal ikke si at jeg er et unntak. Det er jo på en måte veldig bra at det er slik tenker jeg, for det gir jo bare den alt for late menneskeheten en motivasjon til å trene. Selv er jeg ikke opptatt av at folk må være tynne for å se bra ut, men jeg er opptatt av et sunt forhold til kropp og livsstil. Derfor er det viktig at man kommer seg i bevegelse, om det er en gåtur eller en løpetur er ikke viktigheten. – Vi er alle forskjellige og må finne ut av det som passer oss. 

Mosjon er med på å gjøre hverdagen lettere, gi mer energi, god selvfølelse og en sterk kjernemuskulatur som er helt nødvendig for å slippe unna ryggsmerter og andre problemer. 
Det er heller ingen tvil om at nye treningsklær med freshe farger gir en ekstra motivasjon til å komme seg opp fra sofaen.  

Jeg har fått litt nytt og hadde det så utrolig gøy ved salamanderdammen i går med min herlige venninne. En liten fotoshoot gir mange latterkuler samtidig som vi fikk vært ute i den flotte naturen. 

Tok i bruk litt gamle “turn”kunstner også, haha, begynner vel å bli litt rusten men. 
Nok en gang må jeg rose BuyHelse for alt det fine de selger på hjemmesiden sin hvor alle treningsklærne er fra. Føler jeg har funnet den perfekte nettbutikk og begynner å få så mye fint der i fra. Eksempel min yndlings anorakk fra Barfota (her er innlegget om jakken om dere vil se)

Detaljer:

Treningsjakken fra Röhnisch er vinn- og vannavstøtende og bærer et veldig feminint preg til løpeturen. Blonder på ryggen, reflekstrykk, mobillomme, tommelhull og en liten fløyte om du skulle vært så uheldig å falt ned en skråning eller bare bruke den som en innkaller om du er på tur med hunden. Det kommer til å bli min favorittdetalj da jeg ofte har med Tyra i skogen. 
Jakken finner du HER 

Denne treningstightsen, også fra Röhnisch, er helt utrolig myk og behagelig samtidig som den holder alt på plass med den høye midjen. Man kan også brette ned mijen om man ønsker den laver. Jeg bare elsker fargen. 
Du finner treningstightsen HER 

Et lite scenebytte med ny treningstights. 

Denne treningstightsen har jeg maken til med rødt der det er blått. Det er også Röhnisch fra BuyHelse. Rett og slett veldig gode treningstightser med et flott design. Treningstopper er noe man ikke får nok av, denne t-skjorten er også fra BuyHelse og du finner den HER

Detaljer:

Denne nydelige treningstightsen finner du HER

20 kommentarer

Siste innlegg