Billig INTERIØR

Som en ung tobarnsmamma hjemme i mammapermisjon kan jeg godt drømme om designinteriør igjennom instagramkontoer og andre blogger, men det er virkelig ikke noe jeg har råd til å prioritere pengene mine på. Alikevel elsker jeg å ha det fint i hjemmet, derfor handler jeg på billingbutikker og lager mitt personlige preg på resten. 

Om man er litt kreativ kan man lage det mest utrolige, og resultatet blir enestående fordi ingen har makent. Dere husker kanskje at jeg tidligere har laget en lyslenke som skal få henge på barnerommet? (Innlegget finner dere HER). Jeg lette i butikk etter butikk etter en lyslenke som var lys av farge og som hadde leddlys uten for mange lys. Det var vist ikke så lett å få tak i på denne tiden av året. Derfor gikk jeg like gjerne inn på ebay og bestilte der i fra. Så greit, billig og akkurat hva jeg lette etter. 

Men ebaybestillinger tar litt tid å få i posten, så enn så lenge har jeg brukt de hjemmelagde kulene som skal være til lyslenken som pynt på spisebordet vårt i et fat fra Nille, jeg fikk også med meg tre blomstervaser og jeg elsker de. Haha, trudde ikke Nille var butikken å gå til for å handle ting til hus, men der tok jeg feil. Mine gamle minner om at nille var en butikk med billig godis har vist endret seg til en billig butikk for litt intreriør til heimen. 

Rosene trenger jeg vist å skifte ut, men det får nok vente til fredagen, slik at jeg har vakre roser til søndagen når jentene har bursdag! 😀 

Siden dagen i dag er preget av striregn på utsiden av viduet kom jeg i det hjørne at jeg må kose meg ekstra inne, så jeg fant frem en ramme jeg kjøpte tidligere på Clas Olson. Lignende rammer i fotobutikk koster en formue, spør du meg er denne akkurat like fin og kostet 199,- Til jul fikk jeg fotoprinter av papsen min, så i dag fikk den gått litt varm også da jeg printet ut lekre bilder av mine herlige små som min fotografvenninne har tatt i studio. (Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

Kan nesten ikke vente med å få vist dere barnerommet nå, problemet er bare at oljen på gulvet må stå og tørke i tre uker før vi kan lakke og bli ferdige! Ting tar tid, men vi blir nok ferdig til slutt 😀 

Ha en fin dag ! 

 

45 kommentarer

Siste innlegg