Just a little gift!

Reklamelenker

Yeeij! Soooool! 
I dag var det bare EN ting å gjøre da jentene var lagt ute i vognene, og det var å finne frem et teppe og nyte solen en halvtimestid. Herlighet, jeg var bare nødt til å ta på shortsen og gå barbeint, ikke fordi det var sommervarmt, men bare fordi jeg tengte å kjenne gresset mot tærne og solen på huden!

Sist uke fikk jeg en liten gave fra BuyHelse, to solbriller. Og det var akkurat hva jeg trengte da jeg har klart å sette meg på mine gamle og miste et par til. Hihi, så typisk meg! Jeg synes solbrillene er så lekre, pilotbrillene blir garantert med på festival til sommeren, og de andre passer ypperlig til litt finere antrekk. Da jeg prøvde de i stuen var det omtrent akkurat slik: ” Se BT, yolooo – FESTIVAAAL!” mens jeg kjørte en dansepose med pilotbrillene på. Haha. Og så skiftet jeg til de andre brillene og slang ut “Diva-mee, var de ikke fiine?” mens jeg kjørte en skikkelig trutemunn. BT lo godt av et av mine mange rare utsagn, men syntes brillene var veldig fine og kunne egentlig tenkt seg å stjele pilotbrillene ^^,  

Har fått lille gullet mitt på besøk også, dette er min lille Sinny som er en Tibetansk Spanniel som mamma og jeg kjøpte for 6 år siden. Hun bor sammen med mamma, men de skal 15 dager til Argentina så da får hun være sammen med oss. 


Pilotbrillene finner du HER, de finnes også med andre glass, Se Utvalget

Frøken dyreglad, mens jeg satt ute kom min lille haleløse pus innom også ^^, Hun heter Ingen. Hihi, vi har to puser, og pga litt intern humor har de navnene Hvem og Ingen, det er faktisk ganske så morsomt å ha venner på besøk om vi snakker om pusene vår, eks: “Hvem lå i senge vår, nei, forresten det var Ingen!” Alle blir sittende som et spørsmålstegn. ;P Humoren sin altså, men de går nok mest under navnet pus begge to, det er litt lettere å rope “puuus, puuus, puuus” enn, “Hveeem, hveem, hveem”


Disse lekre solbrillene finner dere HER, eller i flere farger HER

BuyHelse har også andre utvalg av solbriller så ta dere gjerne en titt på alle solbrillene HER
Følg gjerne BuyHelse på Facebook for å få med oppdateringer og nyheter HER

Ha en strålende dag, håper solen skinner hos dere også <3

1 kommentar
    1. Kuuule briller! SØT HUND – flotte katter!! Er også kjempeglad i dyr. Besøk meg så kan du lese litt om mine herligheter! 😀 I dag har det vært grått og sludd, men igår var det VÅR!! haha – NordNorge, noe ustabilt vært fortiden ja!!
      Klem fra Hilde i Harstad – alittlebitof.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg