MAKEUP på en annerledes måte!

Jeg bare ELSKER FERIER!! Det beste jeg vet med ferier er at mine studentvenninner kommer hjem på feirie. Det er noen jeg ser alt for sjeldent, men da blir det så ekstra kos når vi møtes igjen. Standar er det at Jænis (Janne) kommer om Renate er titter innen fra Bergen. Janne bor heldigvis bare 10 min unna så hu ser jeg litt mer. 

I går koste jeg meg så mye med disse herlighetene, og det er jo såå mye å snakke om når Renate (H) ikke har vært hjemme siden jul. Skravla går. Jeg aner egentlig ikke hvordan vi kom inn på sminke, men når jeg tenker meg om er kanskje ikke det så rart med tre jenter i sofaen. Janne viste oss en IG-profil hvor en mann er helt rå på makeup – samerkhouzami – om dere vi kikke 🙂 Vi lot oss ispirere og hadde det moro med sminkekosten!

Og slik ble resultatet fra å legge en mørk og en lys foundation. Ganske moro + litt bryn! Hihi 

Det er alltid moro med litt ny sminkeinspirasjon 🙂

3 kommentarer
    1. hvordan vet du hvilke farger du skal ha på foundtationene? bruker vanligvis bare en, men den er jo midt imellom de to du brukte..
      Utrolig bra resultat 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg