Negledag!

I går fikk jeg låne gallacken til min venninne Janne, så til morgen i dag satt jeg og koset meg veldig med en STOR kopp kaffe og gellack, mens jentene satt på gulvet ved siden av og rotet alle lekene rundt i hele stuen – akkurat slik det skal være 🙂

Må si jeg forguder gellack, selv om det ikke er så veldig sunt for neglene å gjøre det selv^^, Pytt pytt, jeg har ikke råd til å gå til negledesigner. Gellack i motsetning til neglelakk er MYE lettere å legge, nettopp fordi den ikke tørker før du tar neglene i UV-lys, så du kan rette og korrigere selv på strøk nr 3. I tillegg tørker gellack på 30 sekunder i UV-lys og det er like blankt til det faller av, noe neglelakken min ikke gjør. Neglelakk blir ripetete og slites av på tuppene, så neglelakk er egentlig bare pent på dag nr 1 og 2 hos mine negler, mens gellacken sitter like fint i opp til 2 uker (hos meg) 🙂 

Og når mamma ble neglefin måtte jentene bli litt neglefine også, så de fikk et lite hjerteklistremerke som er neglepynt jeg har kjøpt på panudro. 

Haha, jeg skjønner at jeg ikke skal bli noen håndmodell, en brekt lillefinger og grov hud etter eks antall timer ute med hesten ^^, 

Denne gellacken er fra HM og er veldig rimelig sammenlignet med andre merker. 

10 kommentarer
    1. Det ser flott ut, jeg skulle ønske jeg hadde tålmodighet til å ha neglelakken på, men jeg plukker den bare av når jeg kjeder meg, og da blir det til at jeg ikke gjør noe mer med det enn at jeg lar neglene gro 😉 men det så pent ut selv med knekt lillefinger og alt det der 😉

    2. Trenger ikke gå til noe negledesigner når du er så flink å gjøre det selv 🙂
      Det er ingenting du ikke kan? For ei dame 😀
      Fikk litt vondt når jeg så lillefinga di? Knekt den før :O ??

    3. :): åh, så koselig! Tusen takk 🙂 hehe, det er lenge siden, i 5 klasse. Min lærer prøvde å lukke klasseromsdøren med fingeren min i mellom, han så det ikke så han tok litt i da kan ikke fikk den helt igjen. Uff, det var vondt, og læreren fikk veldig dårlig samvittighet så han kom med twist på døra hjemme etterpå 🙂

    4. Kjempe fint. Ser ut som du har gjort det noen ganger 🙂
      Har ikke prøvd gellack før, men har shellac utstyr. Kjøpte selvfølgelig det rett før gellack kom på markedet. Hehe Kunne spart de pengene. Ikke rekker jeg å ta på heller :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg