Slik blir dagen topp!

En dag blir ikke bedre enn du lager den til selv. I dag har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en topp dag, det er sol i dag også og det gir så mye energi og overskudd. Her i huset startet vi dagen med en seen frokost, halv 10 dekket jeg på bordet i spisestuen, og jeg byttet ut tørt brød med varme rundstykker. 

Nå er jeg egentlig innom bloggen bare for å lese over litt kommentarer, har ikke hatt tid til å svare så mye i påsken desverre, men jeg setter veldig stor pris på hver og en av kommentarene, så tusen takk alle sammen 😀 

Nå skal jentene ut i vognene sine og jeg har tenkt til å begynne på et lite prosjekt i solveggen, så ses vi igjen senere i dag 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg