Hjemmelaget tavle til barnerommet

Da var dagens lille prosjekt ferdig! 

Da jentene var lagt i vognene for dagluren tok jeg med meg diverse utsyr ut og satte meg i solen. Jeg satt opp en liten levegg for vinden og akkurat nå ligger jeg å steker i solen med tre jenter lekende i gresset ved siden av meg, mens jeg skriver innlegg. Herlighet, dette er LIVET!! Ja, sporet av jeg. 

På kontoret har vi hatt en gammel korktavle, jeg synes den er så stygg. Haha, så i dag bestemte jeg meg for å gjøre den fin, og det hele er veldig enkelt. 

Først malte jeg rammen med en rosa hobbymaling, den tørket omtrent like fort som jeg malte ute i solen. Så dro jeg rammen fra hverandre slik at jeg hadde korkplaten løs. Den kledde jeg med et Tilda-stoff jeg hadde liggende (bomull). Og så trakk jeg over noen silketråder som jeg festet med en stiftemaskin langs kantene. 

Så var det bare og montere på rammen igjen og vips har jeg fått en kjempesøt tavle som matcher med sengenes underkappe. Sengene jeg har oppgradert finner dere HER

God solskinnsdag til dere 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg