Hvor lenge kan man skylde på ammetåka?

I går fikk jeg melding fra helestasjonen om påminnelse på time i dag kl 10 med jentene. Oh, shitt – var det allerede i morgen! 
Jeg hadde ikke hjerte til å be foreldrene til Sophia finne et annet pass når jeg hadde vært så glemsk, så jeg tenkte først at jeg fikk ringe og avlyse timen, men så sendte jeg en melding til svigermor i stedet. Jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for å ha en svigermor som bor 10 minutter unna og som har hjemmekontor slik at hun kan jobbe fleksitid. Jeg hørte om hun ville hjelpe meg med jentene, og vi fant ut at vi like gjerne kunne ta turen ned til senteret alle sammen. 

For en idé, jeg er alt for mye hjemme kjenner jeg når jeg har tre stykk. Jeg har rett og slett ikke mulighet til å komme meg avgårde med tre alene.  

Dagen har vært så bra! Det var så deilig å komme seg litt ut både for meg og jeg trur også jentene synes det er veldig spennende å se litt annet enn det de kjenner så godt her i hjemmet. 

Så her er dagen vår i bilder 😀

Ha en fortsatt fin dag 🙂 

12 kommentarer
    1. For ett nydelig bilde det siste du har lagt ut. <3 <3 <3
      Ingen ting er som å kose på deilige, runde barnekinn.

    2. haha…kjenner meg så altfor godt igjen 🙂 Jeg er så glemsk att min kjære samboer gruver seg til avreise til Tyrkia om 22 dager. Ser for seg det scenarioet på Gardermoen att pass og billeter OG jentungen blir glemt igjen hjemme 🙁 🙂

    3. Jeg gikk inn på bloggen din fordi jeg fikk tips om ting som kunne gjøres med sprinkelsengen til gutten min. Jeg hadde ingen anelse om jeg kom til å bli helt forelsket i to nydelige små jenter. Ropte nettopp til min kjære at neste gang skal vi ha to jenter, og de skal se sånn ut. Hehe. Det må være fantastisk med to små som kan få vokse opp med hverandre, lære av hverandre og støtte hverandre gjennom årene.
      Høres jeg ut som den stalkeren nå? 😛
      Ihvertfall… jeg fallt for bloggen din. Du er veldig kreativ og flink ser jeg. Det blir spennende å følge med fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg