FÅ LENGERE ØYEVIPPER MED XLASH

God morgen! For en start på dagen. Charlotte, moren til Sophia lurte på om det var greit at moren hennes passet S i dag. Det er det jo så klart, blir nok en kjempe hyggelig dag for både Sophia og bestemoren, og med det bestestemte jeg meg for å legge hodet ned på puten igjen da BT vekte meg før kl 7. Jeg skulle sove til jentene mine våknet tenkte jeg. Er det egentlig noe som er deiligere enn å kunne legge seg igjen med god samvittighet etter å ha blitt vekt på morgen? 
Halv ni våknet jeg, jentene hadde ikke stått opp enda så jeg tok meg en dusj og hørte at de hadde begynt å skravle sammen om natten. Så vi var ikke i gang med frokosten før halv 10 og nå tar jeg meg en kaffe mens jentene fremdeles leker rundt i pyjamasen. <3

Dagen min kommer nok til å bli tilbrakt store deler på barnerommet eller  spisestuen foran symaskinen, hva skal dere i dag?  

Tenkte også å minne dere på at dere får kjøpt vekstserumet til Xlash med 100,- avslag frem til søndag 18.mai, så da gjelder det å kjappe seg om du vil prøve – Produktet med rabattkode finner du HER :) Hvis du gikk glipp av innlegget mitt om Xlash sitt resultat hos meg så finner du det HER 

Ha en fin dag! 

5 kommentarer
    1. Hei.
      Fant bloggen din tilfeldig, og må bare ta av seg hatten! For ei dame! For et rivjern. Mamma til 2, og syr kle sjøl. Helt imponert. 😉 Morro å kikke mellom bloggen din, og for noen Nydlige tvillinger. Ha en fin dag. Gleder meg til å følge deg videre 😉
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg