KAVAT barnesko <3

I går jublet jeg høyt da det lå hentemelding i postkassen. Endelig kom de lekreste sommerskolene fra KAVAT! BT lo godt av meg da jeg pakket dem opp og lurte på hvorfor alle jenter ble så rare av barnesko. Hallo, er det så rart. SE PÅ DE DA!! ÅÅÅÅH <3 Hihi


Denne bamsen dere ser på bildet over er min PlingelingelingSnehvit, og dette har vært min favorittbamse siden min første jul. Hun har vært med meg OVERALT. Jeg kunne ikke reise et sted uten henne, så gud vet hvor mange utenlandsturer og teltturer hun har vært med på. Jeg husker spesielt en gang vi var i Sverige, og i det vi skulle kjøre fra et sted vi hadde vært kom en mann løpende etter bilen vår. Jeg hadde mistet PlingelingelingSnehvit ut av dører i det vi skulle dra. Dere aner ikke hvor glad jeg ble da han leverte henne til meg. ^^, At hun nå kan sitte i teltet sammen med barna mine gjør meg nesten litt rørt. 

Kjenner jeg blir stolt når jeg ser hvor vakre Otilie og Olivia er. De er som to engler, som fyller hele sjela mi med glede og varme. Se på det bilde hvor Olivia sitter alene i teltet, der spurte jeg: “koser du?” også trakk hun opp teppet og ga det en kos ^^, Jentene koset seg veldig i det nye teltet sitt  ^^, Det måtte jo prøves ut. 

Disse skoene kommer i fra Gillmor – skobutikken på St.Hanshaugen i Oslo som også har nettside ->www.gillmor.no <- De har utrolig mange lekre sko – til store og små, gutt og jente.  Kavat er et Svensk merke som er spesialtist innen barnesko og lager mange av skoene i økologisk skinn. 

Akkurat disse fantastike, nydelige og søte skoene finner du HER. De kommer også i HVITE og BLÅ

 

23 kommentarer

Siste innlegg