Maling fornyer det meste!

God solskinnsdag til dere lesere 🙂 

Jeg ser det er færre lesere innom bloggen min om dagen, det ser jeg på som et godt tegn på at mange er ute og koser seg i det fantastske sommerværet. Selv er jeg ute dagen lang, for vi maler huset. Må si jeg begynner å få en morsom farge på kroppen nå. Brun som en stubbe på ryggen og blek foran! 

Jeg har også fått ferdig litt maling inne i de siste dagene.

Denne kommoden som også er et dukkehus og en kafé pusset jeg opp for en liten tid tilbake, jeg tenkte at den fikk være mørk brun, men etter at den kom opp lot jeg meg irritere mer enn nødvendig over hvor mørk den var. Så nå har den fått et strøk grunning og 4 strøk med hvitmaling 😀 (Jeg må gå over bunnen gang til da litt av maligen ble med pappen den sto på)

Dere finner innlegget om hvordan jeg laget dette morsomme og praktiske møbelet ut av en IKEAhylle HER

Jeg ble mye mer fornøyd nå, så da må jeg bare kjøpe noen nye esker til å ha i hyllene og fylle opp med leker 🙂 Hva synes dere? 

 

10 kommentarer
    1. Det ble kjempefint! Myyye finere og ikke så “hardt” med hvitt 🙂 Jeg er innom deg minst en gang om dagen! Bloggen din er myyye morsommere og koseligere enn eksamen. Her i Trondheim er det overskyet, men satser på at det ikke begynner å regne! Jeg skal nemlig feire 4 av 5 eksamener gjennomført med grilling i parken med fine venner!

    2. Du er så flink og oppfinnsom! Stå på videre!
      Jeg synes du har ett utrolig fint og langt hår! Det ser ikke ut som du har en eneste floke i det. og det virker så sunt! Så jeg lurer på hvordan du tar vare på håret ditt? Hvilke produkter bruker du og hvordan har du fått så langt hår? Håper du kan lage ett innlegg om det 🙂
      Takk på forhånd!

    3. Stines: takk, jeg er helt enig! Nå gled den så mye bedre inn i resten av rommet! 🙂 så hyggelig at du titter innom titt og ofte. Åh, gratulerer! Jeg misunner deg ikke, men godt å snart være ferdig. Ha en fin kveld:-)

    4. Eller bare spraylakke kurvene hvite? 🙂 Det har jeg gjort med mange brune IKEA kurver. Kjøpe spraylakk på europris, ta med kurvene utendørs og spray i vei 🙂

    5. Så fint det ble med hvitt! Liker ideen din der en ting kan brukes på så mange forskjellige måter. Husker selv hvor stas det var både med dukkehus og lekebutikk, så har kan de nok kose seg mye framover 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg