LoppiEVENT med Sigrid Bonde Tusvik!

For en fantastisk dag dette har vært. Jeg har trekt så mye på smilebåndene at jeg er sliten i hele kroppen. Haha. 
Jeg elsker over alt i verden å være hjemme med mine to små dagen lang, men jeg må innrømme at det å kunne levere jentene hos verdens beste svigerforeldre dagen i forveien for så å gjør noe HELT annet en dag – kjennes utrolig godt. Snakke med andre voksene en hel dag er jo bare så annerledes fra min hverdag. Og ikke bare andre voksene, men en hel haug av andre mammabloggere, for ikke å glemme pappahjerte.

For i dag hadde Loppi mammabloggevent i Oslo, Sigrid Bonde Tusvik var koneransier – fy søren for ei dame!

Virkelig utrolig moro å hilse på de kjente fjesene.

Micki Leksaker, Lundby, Philips Avent og LekMer var med som venner på eventet ^^, Til høstet kjører jeg i gang et sammerbeid med Philips Avent, og slike “jobber” synes jeg er veldig moro. Kanskje blir det noen fine sammarbeid med de andre produsentene også. Spennende tider i vente. 

Vi fikk med oss en rekke gaver, og tenke jeg kunne vise dere alt sammen i morgen i et eget innlegg. 

Og gøy som det var kjørte Micki Leksaker og Lundby i gang en liten instagramkonkurranse. See hvor glad jeg ble da jeg vant kjøkkenet til snuppene. Åh, halleluja! Det var akkurat hva jeg har ønsket meg til jenterommet. 

En liten selfie! Charlotte, mammaen til Sophia som jeg er dagmamma for ble med meg på eventet og var min lille private fotograf for dagen. At hun ble med gjorde dagen perfekt. Hun skriver jo også mammablogg, så det kunne jo ikke passet bedre at hun ble med. Bloggen hennes heter SophiasVerden for dere som ikke har fått det med dere 🙂

Håper dere har hatt en fin dag 🙂 

15 kommentarer
    1. Åh det så gøy ut!:) selvom man elsker barna over alt på denne jord, er det jammen godt å ha en “voksen” dag innimellom. Det tror jeg man trenger :)) så gøy med samarbeid med avent – gleder meg til å følge med på det videre. Selv sverger jeg til de produktene så det blir gøy! 😀

    2. Ah, så morro. ☺️ Enig med deg at vi mammaer ikke må glemme å gi oss en liten avlastning en gang i blandt. Det betyr jo ikke at vi ikke elsker våre små betingelsesløst.. 😆💕

    3. Den dama er sprute gal, på en sinnsykt positiv måte! Elsker at hun bare er seg selv hele veien, og driter i hva andre syns:) Det er ihvertfall sånn det ser ut på utsiden;) Det så ut som en veldig hyggelig kveld. Gleder meg til å lese hva du har fått:)

    4. hei ! jeg må bare si jeg elsker bloggen din 😀 å har begynt å sy barneklær etter jeg stor inspo fra deg 😀 å nå skal jeg begynne å lage barne mat også 😀
      men jeg lurte på noe :p min gutt er 8 mnd, lurte på om babyer kan spise tomat? å kan de spise paprika? :p
      Kom gjerne med flere oppskrifter 😀

    5. Åh, det ser ut som dere hadde en super dag! Jeg ble egentlig litt misunnelig, og jeg blogger ikke engang :p 🙂 Hehe. Vel fortjent å vinne kjøkken til småsnuppene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg