En ny fasade!

Etter utfattelig mange timer med malekosten, har BT og jeg kommet i mål med å male huset. Dette var bare første del av våre mange prosjekter ute. Jeg er helt overrasket over hvor bra det ble å male om huset, jeg føler nesten at vi har fått et nytt hus, og jeg skvetter når jeg ser det, så fint har det blitt.

Inngangspartiet er ikke ferdig enda, men se hvor stor forandring det ble bare ved å male døren hvit. Nå venter vi bare på glassmesteren som skal komme å bytte ut de gule glassene! Haha, tenk at det har vært populært en gang! 

Jeg malte også den gamle benken etter jentenes oldefar, jeg var så ivrig at jeg glemte å ta førbilde før jeg hadde skrudd den i fra hverandre, men på det øverste husbildet ser dere hvordan den så ut tidligere. Gul og godt brukt. 

Jeg lager en ny kategori om hjemmet så det blir lettere å finne tilbake til husinnlegg 🙂 

 

15 kommentarer
    1. Kult! Liker at dere har tatt vare på den gamle døra og gir den en ny look fremfor å kjøpe en ny og steril en. Så mye mer personlighet i en eldre dør 🙂
      Og må få legge til: Det er så fantastisk digg med oppussingsprosjekter der man faktisk ser og merker forskjellen! Som du sier: Det blir som et helt nytt hus 🙂 Hater å bruke mye tid på å orge ting som til slutt ikke egentlig utgjør noen stor forskjell, slik som f.eks å skru sammen en sofa som var litt for lik den gamle eller hamre sammen et møbel som egentlig bare ender opp med å stå i veien 😉
      Bra jobba, nå fortjener dere en kveld i sofakroken med ostbågar og Ullared (you know you want to).
      High five,
      Peter

    2. Pappahjerte: haha! Har er det ikke noen småprosjekter nei. Er utrolig moro når det utgjør en så stor forskjell. Sofa og tv?? What!?? Nei her må det jobbes ;-p vart opp din gravide i kveld 🙂

    3. Blir kjempefint 🙂 vil anbefale dere å kjøpe sprosser til vinduene. Det kommer
      Til å gi en lun og koselig sjarm!

    4. Så fint det blir! Jeg skal arve min far sin hus en gang, og huset er rødt. Jeg har såå lyst til å male huset hvitt, det er så fint 🙂

    5. Det ble utrolig bra!:) skjønner godt hvorfor du ville gjøre noe med det ja.
      Lurer på hvordan din andre halvdel klarte seg før du kom inn i bildet:p ha en super uke!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg