En liten gutt er kommet til verden.

Nå sitter jeg for meg selv i stuen. Solen titter inn vinduet og varmer meg. Hunden ligger å vasker labbene sine, og foruten om lyden fra tastaturet jeg skriver på er det kun fuglekvitter å høre. Jeg sitter å drikker en stor kopp CaffeLatte og spiser sjokolade, grunnen til at jeg sitter for meg selv er nettopp fordi mine to barn og samboer ikke har våknet enda. – ja, det er en fantastisk morgen. 

Jeg fikk melding av min svoger rett før 7 i dag tidlig, det var en melding jeg hadde ventet lenge på, så jeg ble så glad at jeg måtte hoppe ut av sengen, selv om det egentlig var litt for tidlig for meg. Det fulgte med et bilde av lille Anton som endelig har kommet ut av mammahulen til min søster, 6 dager over terminen. GRATULERER VERDENS BESTE SØSTER, SVOGER OG TIL DERES PLUTSELIG STORE SOL SOM HAR BLITT STORESØSTER <3 Jeg føler meg som verdens heldigste tante ^^,

 

7 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Ingen ting er bedre enn en sånn melding tidlig på morgenen. Ble til og med glad selv 🙂 Ønsker deg og dine en fin dag videre!

    2. Så gøy!! 😀 Gratulerer så mye! Jeg ser veldig fram til å bli tante en gang i tiden! Gøy å ha noen å skjemme bort.

    3. At du orker selv å stå opp når barn og mann sover, det skjønner jeg ikke, høhø 😉 Men helt sikkert supert å få drikke kaffe og spise sjokolade i fred og ro?!
      Gratulere som tante!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg