HUS TIL VARMEPUMPE

Her skjer det mye om dagen! Vi jobber og jobber og jobber med uteplassen vår for å få den ferdig slik at vi rekker å bruke den i sommer! Det blir lekrere enn jeg hadde forestilt meg, og jeg er så utrolig stolt av samboer og meg selv over alt vi får til uten hjelp, og hvor raske vi faktisk er til at vi jobber alene, med unntak av en dag hvor vi fikk hjelp av verdens beste svigerforeldre. 

Og nå føler jeg at jeg har overgått meg selv i stor grad. Vi har å plassert varmepumpen ute på fremsiden av huset, den måtte nesten stå der for at vi skulle få best utbytte av varmepumpen inne. Men jeg kan vel nesten ikke tenke meg noe som er styggere enn utedelen av en varmepumpe, så derfor bestemte jeg meg for å snekre sammen et hus til den. Jeg satte meg ned å tegnet opp hvordan jeg skulle gå frem, målte litt og satte i gang. Og nå er den endelig ferdig. Det tok ikke mer enn 3 dager, og jeg har ikke holdt på mer enn ca 3 timer dagen.

Først kan dere se hvordan det så ut da vi bare hadde startet å male huset: 

Og silk ble det etter å ha fått ferdig døren:

Og slik er det nå. Dere legger kanskje også merke til en til forandring? Betongklossen foran huset vårt har vi begynt å kle med panel. FOR EN FORANDRING! 

Jeg er skikkelig stolt og fornøyd med resultatet. Jeg brukte også bare rester av plank vi hadde fra før av så det ble jo skrekkelig billig 🙂 Nå gjennstår det kun litt hvitmaling slik at den går i ett med veggen. 

Hva synes dere? 

40 kommentarer

Siste innlegg