Nytt hjemmesydd SETT TIL TWINSA

I går kveld regnet det veldig, så da ble det innekveld på oss i stedet for å jobbe vidre ute. Det er litt mye fotball på TV om dagen for min del, så da var det veldig deilig at stoffene jeg kjøpte tidligere på dagen var ferdig vasket og tørket. Jeg satt en stund å tenkte hva jeg skulle bruke de forskjellige stoffene til, og fikk startet på et sett hver til jentene. Jeg kjøpte to off-white gensere på H&M som jeg hadde planer om å bruke sammen med to av stoffene. Og slik ble resultatet 

To like antrekk i forskjellige farger – det er akkurat hva jeg liker best å kle jentene mine i. Genserene fikk hver sin O på seg for Otilie og Olivia. De strøk jeg på med vliselin før jeg sydde en sikksakksøm langs kantene. 

Jeg har tidligere delt mønster HER, og fremgangsmåte HER på slike bukser. Disse buksene er de perfekte sommerbuksene laget av lett bomull. De er veldig gode å ha på for de små da de har stikk oppe og nede slik at buksen henger der den skal. Resten av buksen er veldig romslig og behagelig, noe som passer fint til de små som er over alle huger i alle vinkler og fasonger.

Hvordan man lager slufser slik som disse finner dere i DETTE innlegget

37 kommentarer

Siste innlegg