Sankthans-hygge!

I går var vi ikke ute å så på et digert sankthans bål. Jentene er nok litt for små til å forstå noe ut av det, og når tenningen av bålet skulle foregå i 20 tiden ville det blitt for sent for snuppene som normalt sett er i seng kl 19. Men det betyr ikke at man ikke kan ha en hygelig kveld fordet, og da var det veldig koselig at mamma og samboeren ville ta turen til oss og spise her. Det blir fort litt enklere når det er hverdag dagen etter med tanke på jentene. Jentene fikk en dose mormor og besteLars kos før de var i seng 19:30, og da kunne vi nyte en bedre middag. 

7 kommentarer
    1. Fin tirsdagsformiddag til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke hver om du hadde sett hvem jeg var NÅ, for jeg sitter i skrivende stund med en helt ufattelig gangsperr i hele kroppen. Er akkurat som en gammel mann her jeg vagger meg bortover gulvet, haha! Jeg la nettopp ut en film i mitt siste innlegg der du kan se hva som gjorde en slik enorm forskjell. Det er dette som virkelig er god trening! Du må gjerne sjekke det ut, fine du!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig dag videre!

    2. Jeg blir SÅ glad av å se at det er folk om tørr å ha Rotweiller sammen med småbarn, eller at de enkelt å greit tørr! Er så utrolig mange fordommer rundt hunder generelt, spesielt sånne som din nydelige hund 🙂 Er så godt å tenke på at jentene dine ikke kommer til å få slike fordommer som ødelegger for så mange raser og hundeeire.
      Vi venter vår første sønn om 3 uker og mange rundt oss går rundt og spørrer om vi blir kvitt hunden vår til da, hvorfor skulle vi? Han er jo den søteste og at vi har en hund som ser skummel ut (bullterrier), betyr ikke at den er skummel.
      Du har en kjempefin blogg som jeg må innom hver dag! Fortsett og ødelegge den dårlige rykten mange hunder har! 😀

    3. K: Helt enig. Hund i en familie er det lureste man kan ha, man har en støvsuger som kommer godt med uten at man trenger å finne frem støvsugeren og gjør jobben selv, og barna lærer respekt og ansvar for et dyr. I tillegg er barn med dyr i hjemme friskere barn enn barn i hjem uten dyr fordi de daglig disponeres for litt mer bakterier slik at de får et sterkt imunforsvar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg