Mer barnerom <3

God dag alle sammen. 

Mamma hadde vært en tur på Nille og handlet inn litt ting og tang til den nye lekestuen de har fått satt opp i hjemmet sitt til glede for de 4 barnebarna. Hun skulle vise meg det fine, og jeg falt pladask for en hylle og noen tilhørende bokser. Mamma så vel at det lyset en forkjærlighet for disse varene i øynene mine, så hun ba meg ta de med meg hjem til barnerommet. Jeeeeiii! Min mamma altså, verdens beste. Nok en gang er jeg så overrasket over alt det fine Nille har fått i sin butikk, og når det ikke koster mer enn det gjør er det jo bare helt fantastisk. 

Men jeg manglet en hylle til å ha boksene på, så siden været er helt utrolig i dag, tok jeg med meg jentene ut og fant frem litt mer resteplank som jeg kunne lage min egen hylle av. Hvorfor kjøpe når man kan lage selv sier bare jeg. 

Jeg kappet to smalere bord i lengden hyllen min skulle være. Og to bredere bord som var like lang som de smalere bordene til sammen. 

Jeg tegnet på et mønster jeg ønsket å ha på holderene til hyllen og brukte en elektrisk sag som vi kaller “rotterumpen” til å sage langs tegnestrekene mine. Jeg pusset lett over for å få de fine. 

Og da var det bare å skru sammen hyllen. 

Mens jeg malte over et strøk til og lot den tørke tok jentene seg litt lunsj på plattingen

Og vips så har hyllen kommet opp på veggen med de nydelige boksene fra Nille som matcher med den mindre hyllen (også fra Nille) som jeg plasserte over komfyren fra Micki som du finner HER (annonselenke)

Ha en fin dag 😀

 

10 kommentarer

Siste innlegg