Your little twin story

Som jeg skrev tidligere i dag fikk jeg begynt å jobbe litt med bøkene til jentene igjen. Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ville lage en litt mer persomlig “boka om meg” bok til jentene enn de man får kjøpt. Jeg har vært alt for dårlig til å prioritere tid på disse bøkene for det er veldig mye jobb, og litt nedtur når alt må skrives to ganger ^^, Meeeen, jeg vet at jentene kommer til å sette utrolig stor pris på det den dagen de blir voksene, så da er det bare å kjøre på! 

Jeg har som jeg sa vært litt for dårlig til å oppdatere, så takk gud for denne bloggen, instagram og alle bildene på mobilen. Jeg har jo dokumentert alt med bildene mine, så heldigvis klarte jeg å finne ut av alle milepæler opp igjennom ved hjelp av teknologien, for det var vist noen punkter jeg helt hadde glemt å skrive opp. 

Det var ikke akkurat mye jeg rakk og få til i dag, for plutselig sto besteforeldrene mine på døren. Det skjer typ aldri, for de bor langt unna og de begynner å bli godt gamle, så det er ikke mye de tar ut om det ikke er for en bursdag eller lignende. Jeg ble så glad, jeg har jo verdens beste besteforeldre så det er så godt å se dem. Jentene synes også det var veldig stas med besøk av oldemor og oldefar.  

8 kommentarer
    1. Ååååh, sånn laget moren min til meg da jeg var liten, hadde konf for litt siden og da fikk jeg se i den for første gang på veldig mange år 🙂 Tror nok jentene dine kommer til å sette pris på en sånn en når de blir eldre 😉
      Ha en fortsatt fin dag!

    2. Å, slike er virkelig utrolig gøy å ha når man blir eldre.. Husket jeg ELSKET å sitte å se i albumet mitt, både hjemme og hos besteforeldre som også hadde laget et om bare meg. Gull verdt, dessuten blir de ikke borte eller ødelagte, slik som PCer, minnekort, harddisker osv kan bli 🙂
      PS, enda morsommere hadde det blitt om du hadde limt inn bildet av hver av jentene som tegner hver sin tegning! Over selve tegningen i boka 😀 Så kunne du sagt: Akkurat slik så du ut når du satt og tegnet denne tegningen. Haha 🙂

    3. Syns det er gøy å se i min egen nå jeg, og sammenligne bilder av meg og jenta mi, når jeg lærte ting og når hun gjør det, vekt og lengde osv.

    4. Så utrolig fine bøker! Heldige jenter, døtrene dine 🙂
      Jeg tror forresten du mener “smilte bevisst”.
      Fort gjort med en slik skrivleif 😉

    5. Dette blir gøy når de blir eldre! Er der bare jeg som ser at otilie har skrevet flere bokstaver? PPMXI 1 og en stoor S. Haha, kjempesøtt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg