ISKAFFE FOR TO!

Også så trøtt som jeg har vært i dag tidlig. BT og jeg var ikke i seng før 1 i går, og jeg brukte litt tid på å sovne. Så våknet jeg og i det jeg var på vei til å sprette opp fra sengen fordi jeg så at hele himmelen var knallblå tok jeg heldigvis en titt på mobilen. Klokken var ikke mer enn 05:20. Haha, heldigvis sovnet jeg igjen og våknet ikke før 8. Da var det ingen vits å prøve og legge seg nedpå igjen. Jeg sto opp, fikk på meg bikinien og gikk ut med alle putene til sofaen. Kl 9 våknet BT og jentene og jeg stakk en tur på butikken for å handle inn lunsj siden jeg straks for besøk av min beste venninne Janne. (jeg har tenkt over at jeg omtaler veldig mange venninner som min beste venninne, og med det kom jeg på hvor heldig jeg er, for jeg har så mange venninner som er min beste venninne, de kan ikke rangeres, de er bare best på hver sin måte) 

Jeg ble nødt til å kjøpe inn ingredienser til iskaffe. Jeg elsker jo kaffe, men varm drikke er ikke det jeg fyser først på når det er 19 grader klokken 9 om morgen i skyggen. Så da tenkte jeg at jeg kunne dele oppskriften på iskaffe.

OPPSKRIFT

Trakt kaffen litt sterkere enn du pleier. Ha en kopp kaffe, en kopp helmelk og en kopp vaniljeis opp i blenderen. 

Sleng oppi et par never med isbiter og blend det hele sammen. Ha litt sjokoladesaus over i glassene (jeg brukte sjokoladesaus som man får kjøpt ferdig til is)

Hell over iskaffen og spray litt krem på toppen 🙂 YUMMY!

Ha en NYDELIG dag alle sammen <3

9 kommentarer

Siste innlegg