Twin ART

Først og fremst, tusen takk for alle de hyggelige ordene og gode tipsene jeg fikk i forrige innlegg hvor jeg spurte om tips til hva jeg kunne tegne. Jeg tittet igjennom bildene mine på mr. Mac og ble inspirert av et bilde jeg tok av jentene da vi lå på sykehuset. 

Og derfor tegnet jeg et kunstnerisk tvillingbilde inspirert av mine vakre barn ^^, Jeg brukte ikke lengre tid enn en time på tegningen, så dette må være den raskeste tegningen jeg noen gang har tegnet. 

Nå er det tid for å køye, så god natt 😀 

15 kommentarer
    1. Du er jo råflink!! Så utrolig kul tegning, måtte se to ganger hva det egentlig var, og da var den nyyyydelig! Håper du bruker dette talentet ditt mer enn bare som hobby 😀

    2. Jo, akkurat det jeg tenkte! 🙂 Tvillingene har jo så mye å gledes av når de blir eldre og forstår mer, både hjemmesydde klær, tegniner av dem, tegnet av sin egen mor og ikke minst alle de fine bildene av dem! Heldige jenter 🙂

    3. Wow! Den var utrolig nydelig! du har skikkelig tallent til å tegne, så kreativ ide med det lyset i midten:D Du har noen vakre barn:) Ha en strålende dag videre:)<3

    4. Nå har jeg skrolla nedover DIY kategorien din og jeg er overveldet av hva du kan og GJØR! Så kom jeg hit og fikk se denne vakre lysestaken med dine to skjønne jenter,,,DU ER HELT RÅ! Kunne bare tuslet etter deg et par dager og sett hva du er laget av,,,,Fortsett og inspirer oss med søm, tegning, snekring eller hva du nå enn lager!! Jeg digger deg,,,Klem fra meg!

    5. Mary Anne Harring: Nå fikk jeg faktisk en tåre i øyekroken her. Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding.
      Inspirasjon kommer fra slike tilbakemeldinger som dette, det gir en enorm drivkraft til å lage noe nytt som kan inspirere andre.
      God klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg