Velkommen inn

Nå har jeg sittet ved kjøkkenbordet i en og en halv time allerede. Tiden går så vanvittig fort når jeg faller inn i min lille verden med en blyant i hånden. Jeg fant ut at jeg fikk ta en liten pause og heller skrive litt her inne.

 

Jentene sovnet nesten før de traff hodeputen i går kl 19, og det er ikke til å legge skjul på at de har sovehjertet av gull. For de har enda ikke våknet, og nå er klokken halv 10. BT kjører samme stil ? ZzzzZzzz

 

Jeg tenkte jeg kunne vise dere en liten smakebit av sommerhusets innside for det er så koselig her. Selv om det moderne er fint og eksklusivt er det ingen ting som har mer sjarm enn gamle gjenstander. Og i dette sommerhuset finnes det kun det. Ting fra loppemarked og brukthandel.  

 

Vi må vaske opp for hånd, og har kun to stekeplater samt en liten komfyr til å lage mat i, men vet dere, det funker helt utmerket. Når man er på ferie så har man plutselig så mye ekstra tid, så det å stå og vaske opp tallerkener for hånd er egentlig bare koselig.

Ha en strålende dag 😀 

 

6 kommentarer
    1. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    2. innleggsønske: har et STORT ønske om et innlegg ang. hesten din, hvor ofte du er der, hvordan du får tid til alt i tillegg til barna osv! vurderer selv å dkaffe hest men er redd tiden ikke blir å strekke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg